Dobio sam obračun za potrošenu električnu energiju, ali smatram da su troškovi preveliki. Mogu li se žaliti na preveliki obračun potrošnje HEP-u?
Imate pravo podnošenja prigovora u roku od 30 dana od dana nastanka razloga za podnošenje prigovora. Svaki trgovac, a to je i HEP, dužan je potrošaču odgovoriti na prigovor i to u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. U slučaju da ste nezadovoljni s odgovorom HEP-a ili u slučaju da niste dobili odgovor u propisanom roku, možete uputiti novi prigovor HEP-u, ali ovaj put naslovljeno na Povjerenstvo za reklamacije. Prigovoru priložiti svu potrebnu dokumentaciju (prvi prigovor, odgovor HEP-a, nove dokaze i sl.), te kopiju istog dostaviti udruzi za zaštitu potrošača koja ima predstavnika u Povjerenstvu za reklamacije distributera električne energije. U roku od 30 dana Povjerenstvo treba razmotriti prigovor, te uputiti odgovor potrošaču. U slučaju da je odgovor nepovoljan za potrošača ili ga potrošač u propisanom roku ne dobije od Povjerenstva za reklamacije, može uputiti novi prigovor, ali ovaj put Hrvatskoj energetskoj regulatornoj agenciji u Zagrebu, Ulica grada Vukovara 14. Odluka Agencije je konačna, te u daljnjem postupku, svoja prava potrošač može ostvariti samo putem nadležnog suda. U slučaju da se potrošač odluči na prigovor Agenciji, preporučili bi mu da se prije nego što uputi prigovor obrati u jedno od savjetovališta za zaštitu potrošača (Osijek, Pula, Split, Zagreb), te se za isti postupak konzultira sa savjetnicima specijaliziranim za ovo područje.

(M. D.)

Prethodni članakČupave kapice
Sljedeći članakGdje prijaviti djelatnost tkanja na OPG-u?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.