Hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu Marijana Petir od 26. do 28. lipnja predstavit će hrvatske pčelare i njihove proizvode na 6. Europskom tjednu pčela i oprašivanja u Europskom parlamentu u Bruxellesu koji Petir organizira u suradnji s još šestero europarlamentaraca.


Naši će pčelari zajedno s predstavnicima Hrvatskoga pčelarskoga saveza na poziv zastupnice Petir sudjelovati na konferenciji, forumima i radionicama koje organizira radna grupa za pčelarstvo i zdravlje pčela koja djeluje u sklopu Intergrupe Europskog parlamenta za klimatske promjene, biološku raznolikost i održivi razvoj u kojoj je Petir članica.

Petir će predstaviti i prvi hrvatski parfem od meda autora Dejana Levačića osmišljenog s glavnom notom meda kestena proizvedenog u Hrvatskoj. Svojim toplim, slatkim notama parfem daje posebnu vedrinu, osjećaj topline i zadovoljstva u hladnim jesenskim i zimskim danima te je stoga namijenjen za uporabu od rujna do travnja. Korištenjem latica cvijeća, lišća biljaka, korijenja i esencija koje su autohtone na području s kojeg dolaze, autor Dejan Levačić želi dočarati parfemske bajke na nekonvencionalan način.


Od 2012. godine Europski tjedan pčelarstva i oprašivanja održava se svake godine u Europskom parlamentu u Bruxellesu te se pretvorio u tradicionalno okupljanje svih dionika iz sektora pčelarstva. Ono okuplja zastupnike u Europskom parlamentu, predstavnike Europske komisije i institucija, pčelare, poljoprivrednike, znanstvenike, veterinare, nevladine organizacije i druge.


Zajedno razmjenjuju prijedloge kako unaprijediti održivost pčelarskoga lanca proizvodnje i oprašivanja. Tijekom ovoga tjedna održat će se i prve radne skupine koje će pokušati definirati prioritetne potrebe za pčelarski sektor.


Petir je hrvatske pčelare i njihove proizvode predstavljala i lani, a hrvatski štand je posjetio i princ Albert od Monaka.

Prethodni članakKomunalna naknada za nedovršeni objekt
Sljedeći članakKako se riješiti puževa u vrtu?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.