Nova tvornica tvrtke Sardina d.o.o. u Postirama na Braču osvaja Svjetsko tržište

42

 

Nova tvornica tvrtke Sardina d.o.o. u Postirama na Braču izvozi 70 posto svojih proizvoda

ni inozemna tržišta, a cilj je sadašnji godišnji prihod od 25 milijuna eura ubuduće povećati na

35 milijuna eura, izjavio je predsjednik Uprave Mislav Bezmalinović.


Predsnednik Uprave nadalje je objasnio kako se u Sardini na dan proizvede oko 100.000 ribljih konzervi, te je najavio i skorašnje zapošljavanje oko 40 novih radnika u toj tvrtki koja trenutačno ima oko 300 zaposlenih.

Tvrtka Sardina d.o.o. bavi se ulovom, preradom i konzerviranjem ribe te uzgojem proizvoda marikulture na svojim uzgajalištima, a ima i vlastitu ribolovnu flotu.

 

 

Postavi pitanje autoru klikom ovdje
Prethodni članakStanje u ovčarskoj i kozarskoj proizvodnji u Republici Hrvatskoj
Sljedeći članakRaštika na oldenburški način
gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.