Nakon prva tri provedena natječaja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina u razdoblju od 2014. do 2018. godine, Agencija za plaćanja bilježi veliki odaziv vinara za bespovratna sredstva iz te tzv. “vinske omotnice”.  U okviru tri ponuđene mjere ukupno je prijavljeno 85 projekata s ukupnom zatraženom vrijednošću  potpore od 92,3 milijuna kuna. Slijedi obrada svih prijava i ugovaranje onih projekata koji zadovoljavaju sve propisane uvjete.

Slijedom odličnog odaziva na provedene natječaje, uskoro slijedi raspisivanje novih natječaja iz tzv. “vinske omotnice”, koja iznosi 11,9 milijuna eura godišnje, a vinari i vinogradari upisani u Vinogradarski registar mogu je koristiti kroz tri mjere:

  • Restrukturiranje i konverzija vinograda – ulaganja u strukturne promjene postojećih površina zasađenih vinogradima (novi natječaj ovog mjeseca)
  • Investicije u vinarije i marketing vina – ulaganja u proizvodnju ili marketing vina te razvoj novih proizvoda, procesa i tehnologija
  • Promidžba na tržištima trećih zemalja   – financirane promidžbe na tržištima trećih zemalja, koji omogućava povećanje izvoza vina izvan zemalja članica.
Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakObavijest voćarima
Sljedeći članakIzbor za najbolju poljoljekarnu u 2014. godini – PREDSTAVLJANJE KANDIDATA
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.