Poziv na okrugli stol na temu:„Utjecaj krize u Agrokoru na budućnost hrvatske poljoprivrede“

Ako ne vidite sadržaj ovog newslettera, pogledajte ga online.

Zbor agrarnih novinara pri HND-u, Društvo agrarnih novinara Hrvatske i Gospodarski list, organiziraju okrugli stol:

 

Utjecaj krize u Agrokoru na budućnost hrvatske poljoprivrede“

 

koji će se održati 12.lipnja u 11h  u velikoj dvorani Hrvatskog novinarskog društva u Perkovčevoj 2, u Zagrebu.

 

Budući da je u tijeku postupak izvanredne uprave u koncernu Agrokor, kojim se nastoje riješiti gorući problemi u toj sistemski važnoj kompaniji, koja ima vrlo bitan značaj i u domaćoj poljoprivredi,

pozvali smo kompetentne sugovornike od kojih očekujemo odgovore na sljedeća pitanja:

 

  • Što će biti s poljoprivrednom proizvodnjom u sustavu Agrokora ?
  • Hoće li mali dobavljači i kooperanti i dalje nastaviti poslovati s tvrtkama iz koncerna i pod kojim uvjetima ?
  • Prijeti li nam novo povećanje uvoza poljoprivrednih proizvoda ?
  • Koja je budućnost Agrokorovih „PIK-ova“ i Konzuma ?
  • Što će biti s 32800 ha poljoprivrednog zemljišta za koje Agrokor dobiva poticaje ?
  • Hoće li svi dugovi Agrokora prema OPG-ima biti podmireni ?
  • Kako ubuduće izbjeći ovakve krize ?

 

….neka su od ključnih pitanja na koja hrvatska javnost želi odgovore.

 

Sudionici na okruglom stolu su:

 

  • Vlado Čondić Galinčić, savjetnik za poljoprivredu izvanrednog povjerenika Vlade RH za Agrokor d.d.
  • Denis Matijević, predsjednik Uprave Agrofructus d.o.o.
  • Matija Brlošić, predsjednik Hrvatske poljoprivredne komore
  • Toni Raič, poljoprivrednik „Stočarstvo Raič“
  • Marko Brajević, direktor farme Perfa-bio
  • Dragan Munjiza, konzultant
  • Ivan Škorić, podpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za poljoprivredu 

 

Okrugli stol namijenjen je informiranju javnosti, stoga su pozvani predstavnici svih značajnijih medija u Hrvatskoj, a događaj će biti otvoren za javnost.

 

Moderatori okruglog stola bit će predsjednik Zbora agrarnih novinara HND-a Marinko Petković

i tajnik Društva agrarnih novinara (DANH) i glavni urednik Gospodarskog lista, Goran Beinrauch. 

Prema Zakonu o izmjenama i dopunama Zakona i elektroničkim komunikacijama (NN 90/2011), čl. 101., točka 2., ova poruka se ne može smatrati SPAM-om jer sadrži kontakt i adresu pošiljatelja te upute za brisanje s liste.
Ako više ne želite primati newsletter Gospodarskog lista molimo Vas da kliknete ovdje ili pošaljete e-mail na adresu marketing@gospodarski-list.hr sa naslovom Newsletter-Odjava.

Prethodni članakPravovremenim djelovanjem protiv Zlatne žutice vinove loze
Sljedeći članakKako ponoviti proces vrenja jer je vino ispalo preslatkasto?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.