Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je javni poziv za prikupljanje prijedloga programa informiranja i promocije poljoprivrednih proizvoda na unutarnjem tržištu i u trećim zemljama.
Korisnici (predlagatelji programa) su pravne osobe sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, koje su obzirom na svoju organizaciju i djelatnost predstavnici proizvođača i prerađivača, a na razini Republike Hrvatske su u svom sektoru reprezentativni u proizvodnji ili preradi poljoprivrednih proizvoda.

Svrha ove mjere poljoprivredne politike je financijska potpora korisnicima u aktivnostima informiranja i promocije poljoprivrednih proizvoda s ciljem povećanja ugleda poljoprivrednih proizvoda iz Europske unije u očima potrošača u Europskoj uniji i u trećim zemljama, posebno u smislu njihove kakvoće, prehrambene vrijednosti i sigurnosti te metoda proizvodnje.

Rok za podnošenje prijava (prijedloga programa) traje do 28.02.2015. godine. Detaljnije ovdje.

 

Prethodni članakDalmatinski buhač – izvor prirodnog insekticida
Sljedeći članak1,8 milijuna kuna iz IPARD-a za preradu voća i povrća
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.