Ministarstvo poljoprivrede dalo je podršku projektu Zelena ideja koju je pokrenulo Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (HURA) i partneri s ciljem pomaganja lokalnim ekološkim proizvođačima u njihovom nastupu na tržištu, kroz pružanje usluga promocije od strane marketinških stručnjaka.

 

Marketinške agencije u sklopu HURA -e pružit će besplatnu uslugu kvalitetnim projektima koje stručni žiri ocijeni kao potencijalno uspješne. Ideja ovog projekta je promoviranje ekoloških proizvoda, kao i njihovih proizvođača, a sve u svrhu širenja svijesti o ekološkoj proizvodnji, povećanja potražnje za ekološkim proizvodima i razvoja gospodarski održive Hrvatske. Zelenu ideju podržavaju UNDP Hrvatska i Akademija za politički razvoj, a projektu su se priključili i brojni mediji. Natječaj, i više informacija o projektu, mogu se pronaći na web stranici: www.zelenaideja.hr

 

„Ministarstvo poljoprivrede podržava projekt „Zelena ideja“ te poziva certificirane proizvođače  ekoloških proizvoda da se prijave na ovaj hvale vrijedan natječaj. Smatramo da je svaka pomoć i podrška poljoprivrednim proizvođačima, a u ovom slučaju proizvođačima ekoloških proizvoda važna i dobrodošla. Hrvatska ekološka poljoprivreda ima veliki potencijal, a uvjereni smo da ovakvi projekti mogu pomoći boljem pozicioniranju na tržištu,  promoviranju domaće proizvodnje te širenja svijesti o važnosti ekološke poljoprivrede te vrijednosti takvih proizvoda“, izjavio je ministar poljoprivrede Tihomir Jakovina.

 

Ministarstvo poljoprivrede potporu projektu pružit će kroz slanje poziva na prijavu na natječaj certificiranim ekološkim proizvođačima te kroz ostale aktivnosti, primjerice sudjelovanje stručnih osoba predstavnika Ministarstva u medijskim istupima, press konferencijama i dr.

 

U Hrvatskoj je upisano 1.528 subjekata u Upisnik subjekata u ekološkoj proizvodnji, a broj proizvođača i površine pod ekološkom poljoprivredom u tendenciji su porasta svake godine, zahvaljujući potpori države, sufinanciranju stručnog nadzora i certifikacije od strane pojedinih županija, aktivnom sudjelovanju u edukaciji i informiranju poljoprivredne savjetodavne službe te aktivnom radu ekoloških udruga.

 

Ministarstvo poljoprivrede prepoznalo je ekološku poljoprivredu kao bitan poduzetnički koncept koji takve ciljeve može ostvariti i istovremeno biti u suglasju sa zaštitom prirode i okoliša i održanjem biološke raznolikosti. Akcijski plan razvoja ekološke poljoprivrede označava vrlo važan korak naprijed u potpori nacionalnoj ekološkoj proizvodnji hrane. Osnovni cilj je povećanje udjela površina pod  ekološkom poljoprivredom u ukupnim poljoprivrednim površinama u Hrvatskoj do 2016. godine na 8%.

Prethodni članakBudućnost voćarskih gospodarstava
Sljedeći članakNovi natječaj Ministarstva poljoprivrede
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.