“Europska budućnost hrvatskog poljoprivrednika” naziv je informativne kampanje kojom su se hrvatski poljoprivrednici upoznali s pravima i obvezama kod korištenja različitih fondova Zajedničke poljoprivredne politike EU, koja obuhvaća 40% ukupnog godišnjeg proračuna Europske unije, a provela ju je tijekom 2012. i početkom 2013. Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju. 

Ovu informativnu kampanju odabrala je Europska komisija kao drugu najbolju u kategoriji komuniciranja s javnošću između 118 prijavljenih kampanja ove vrste iz zemalja članica EU.

 

Više o kampanji na: http://zpp.apprrr.hr/

Više o nagrađenima: http://ec.europa.eu/agriculture/cap -communication -network/awards/index_en.htm

 

 

 width=

Prethodni članakObavijest proizvođačima u integriranoj proizvodnji
Sljedeći članakOpćini Mali Bukovec 2,39 milijuna kuna iz IPARD -a
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.