Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je natječaj  za provedbu operacije 4.2.1. „Povećanje dodane vrijednosti poljoprivrednim proizvodima“ – objekti malog kapaciteta za preradu mlijeka i natječaj za provedbu operacije 4.2.1. „Povećanje dodane vrijednosti poljoprivrednim proizvodima“ – objekti za proizvodnju ulja.

 

Svrha ovih natječaja je povećanje vrijednosti proizvoda iz primarne poljoprivredne proizvodnje. Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore po svakom natječaju (mini mljekare i uljare) iznosi 75.000.000 kuna.

 

„Kao što smo i obećali, danas smo raspisali natječaj kojim naši proizvođači mlijeka i ulja mogu unaprijediti svoje poslovanje koristeći Program ruralnog razvoja RH. Po prvi put imamo ciljani natječaj samo za male mljekare koji će imati važnu ulogu u povećanju dodane vrijednosti svake litre lokalno proizvedenog mlijeka. Jednaka situacija je i s uljarama jer bez blizine uljara nema kvalitetnog maslinovog ulja na koje smo toliko ponosni. Ukupno je na raspolaganju 150 milijuna kuna za ova dva natječaja i, sudeći po interesu, očekujem da će Agencija zaprimiti i više prijava nego što je novca na raspolaganju, jer smo detektirali da nam ova dva segmenta proizvodnje imaju veliki potencijal, ali premalo izvora financiranja. Prijavite projekte, znate da su procedure kraće i s puno manje papira…“ – podsjetio je ministar Tomislav Tolušić

 

Vrijednost potpore po projektu za mini mljekare iznosi od 15.000 do 1.000.000 eura, a intenzitet potpore po projektu iznosi 50 % od ukupnih prihvatljivih troškova projekta, dok vrijednost potpore za uljare po projektu iznosi od 15.000 do 400.000 eura, a intenzitet potpore po projektu također iznosi 50 % od ukupnih prihvatljivih troškova projekta. Više informacija o prihvatljivim korisnicima i ulaganjima možete pogledati ovdje.

Prethodni članakJe li potrebno staviti vrenjaču na donji plutajući poklopac kod vrenja vina?
Sljedeći članakNewsletter 10/2018
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.