Na najvećem svjetskom specijaliziranom sajmu stočarstva, farmerske tehnologije i hranidbe životinja EuroTier u Hannoveru, gdje se predstavlja više od 2.700 izlagača iz cijeloga svijeta i kojeg godišnje posjeti više od 170.000 posjetitelja, između 250 kandidata koji su predstavili svoje najbolje proizvode i ideje, Fanon d.o.o. će primiti srebrnu nagradu za inovaciju za proizvod Rupiol Sunline.

Rupiol je jedinstven proizvod za preživače s idealnim spojem proteina i energije, te bez palminog ulja. Hranidba mliječnih krava s visokoenergetskim proizvodima, osobito u prvoj trećini laktacije može se osigurati samo koncentriranom hranom koja ne opterećuje probavu u buragu. Upravo dodatak Rupiol Sunline pruža bjelančevine i energiju odmah u tankom crijevu, te služi kao alternativa upotrebi palminog ulja. Koristeći novu tehnologiju u proizvodnji, stvoren je proizvod koji sadrži visoko probavljive hranjive tvari, sulfatne aminokiseline i izvanrednu kvalitetu masti.

Kako navode iz Fanona, ovaj uspjeh za njihovu je tvrtku ravan osvajanju 2. mjesta na Svjetskom prvenstvu hrvatskih nogometaša, te im daje još više motivacije i volje da budu, ne samo sljedbenici, već i kreatori novih trendova.

Tvrtka Fanon će izlagati i na EuroTieru u Hannoveru, od 13.-16.11.2018., Hala 20, štand B29.

 src= src=

 

G.L.

Prethodni članakProdaja vlastitih poljoprivrednih proizvoda
Sljedeći članakRaste uvoz poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.