Centar dr. Rudolfa Steinera iz Donjeg Kraljevca i ove godine organizira posjet vodećem europskom sajmu EKO proizvodnje – BIOFACH. Danas EKO predstavlja više od samog znaka ili certifikata – kvalitetu i uvjerenje te odgovorno korištenje prirodnih resursa.
BIOFACH 2019. u Exhibition Centre Nürnberg u Njemačkoj mjesto je gdje ljudi dopunjuju i nadograđuju, dijele i još više osvještavaju svoje zanimanje o ekološki proizvedenoj hrani, i tako još od 1990. godine. Ove godine na Sajmu se očekuje više od 2.400 ekoloških izlagača iz cijelog svijeta. Stoga BIOFACH 2019. pruža savršenu priliku za konzultacije sa stručnjacima, kako bi proizvođači i dalje ostali inspirirani za ovakav vid proizvodnje i upoznali se s najnovijim trendovima u ovome području.
Jubilarno 30. izdanje BIOFACH 2019. održava se od 13. do 16. veljače u Nürnbergu, a posjet sajmu u organizaciji Centra dr. Rudolfa Steinera planiran je kao dvodnevni posjet i to u dane 15. i 16. (petak i subota) veljače 2019. godine. 
Stoga pozivaju sve zainteresirane da se uključite u ovo studijsko putovanje gdje ćete imati priliku proširiti svoja znanja kroz mnogobrojna stručna predavanja, susresti se sa novim idejama, primjerima dobre prakse, upoznati druge eko proizvođače te razmijeniti mišljenja i iskustva.
Cijena ovog studijskog putovanja definirat će se nakon što nam okvirno bude poznat broj zainteresiranih no približan iznos bio bi između 1.500 – 2.000 kn po osobi u što je uključeno:
– trošak putovanja autobusom
– cijena jednodnevne ulaznice za sajam
– smještaj u dvokrevetnoj sobi sa doručkom
– u povratku posjet reprezentativnom biodinamičkom imanju.
 Svi zainteresirani mogu se javiti na  e-maila: info@centar-rudolf-steiner.com ili na broj telefona 040 655 612.

  Gospodarski list

 

 

 

 src=

 

 

Prethodni članakKozlincem protiv gripe
Sljedeći članakKonoplja za proizvodnju ulja iz sjemena
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.