Nakon prva tri provedena natječaja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina u razdoblju od 2014. do 2018. godine, Agencija za plaćanja bilježi veliki odaziv vinara za bespovratna sredstva iz te tzv. “vinske omotnice”.  U okviru tri ponuđene mjere ukupno je prijavljeno 85 projekata s ukupnom zatraženom vrijednošću  potpore od 92,3 milijuna kuna. Slijedi obrada svih prijava i ugovaranje onih projekata koji zadovoljavaju sve propisane uvjete.

Slijedom odličnog odaziva na provedene natječaje, uskoro slijedi raspisivanje novih natječaja iz tzv. “vinske omotnice”, koja iznosi 11,9 milijuna eura godišnje, a vinari i vinogradari upisani u Vinogradarski registar mogu je koristiti kroz tri mjere:

  • Restrukturiranje i konverzija vinograda – ulaganja u strukturne promjene postojećih površina zasađenih vinogradima (novi natječaj ovog mjeseca)
  • Investicije u vinarije i marketing vina – ulaganja u proizvodnju ili marketing vina te razvoj novih proizvoda, procesa i tehnologija
  • Promidžba na tržištima trećih zemalja   – financirane promidžbe na tržištima trećih zemalja, koji omogućava povećanje izvoza vina izvan zemalja članica. width=
Prethodni članakObavijest voćarima
Sljedeći članakIzbor za najbolju poljoljekarnu u 2014. godini – PREDSTAVLJANJE KANDIDATA
Gospodarski list
Gospodarski list – sve što vrijedi znati u poljoprivredi Gospodarski list najstariji je i najčitaniji hrvatski časopis za poljoprivredu, s tradicijom dugom preko 180 godina. Kroz tri stoljeća pomaže poljoprivrednicima stručnim, aktualnim i korisnim sadržajem te i danas svakih petnaest dana stiže na adrese svojih vjernih pretplatnika. Naši autori su priznati stručnjaci, znanstvenici i poljoprivrednici. Uz tiskana i online izdanja, posjeduje bogatu biblioteku knjiga pod nazivom - Obitelj i gospodarstvo, organizira razne stručne konferencije iz područja agrobiznisa, kroz društvene mreže aktivno sudjeluje u svakodnevnici ljubitelja prirode i poljoprivrede. Opravdano je najveći specijalizirani - poljoprivredni medij u regiji. Cilj Gospodarskog lista je ostao isti od prvog broja – znanjem jačati poljoprivredu i selo.