Sredinom listopada, na jugu Italije, u Bariju, održan je međunarodni sajam poljoprivredne mehanizacije i tehnologije Agrilevante.

Na sajmu, održanom na oko 55 000 metara kvadratnih, okupilo se preko 350 izlagača poljoprivrednih strojeva, raznih tehnologija, proizvođača hrane, stoke itd. Bila je to idealna prilika i za dogovaranje budućih suradnji i sklapanje novih poslova pa su tako organizirani i B2B sastanci sa stranim delegacijama. ITA (Italian Trade Agency)  je u suradnji s FEDERUNACOMA-om, odnosno Udruženjem proizvođača poljopoprivredne mehanizacije, organizirala posjet stotinjak predstavnika stranih medija i proizvođača iz raznih zemalja cijelog svijeta. Sajam je trajao 4 dana tijekom kojih ga je posjetilo preko 80 000 posjetitelja, što je rekordna brojka za ovaj sajam koji se održava svake dvije godine. Na sajmu je bila izložena sva najnovija poljoprivredna mehanizacija koja se koristi u ovom dijelu Europe. Po prvi put se na Agrilevante-u mogao vidjeti i poseban paviljon u kojem je bio smješten stočarski dio. Kako je to sve skupa izgledalo možete vidjeti na fotografijama ispod.

 class=
 class=
 class=
 class=
agrilevante
 class=
 class=
 class=
 class=
 class=
 class=
 class=
 class=
 class=
Prethodni članakMinistrica Vučković u Šibensko-kninskoj županiji sa županom, poljoprivrednicima i ribarima
Sljedeći članakKoka hrvatica – domaće i fino opet u trendu
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.