Danas, s početkom u 11:00, u hotelu Esplanade Zagreb, započeo je 14. VINOcom. Najveći je to međunarodni festival vina i kulinarstva u Hrvatskoj koji već 14-u godinu zaredom okuplja najbolje proizvođače vina iz Hrvatske i regije. Osim naših vina, na festivalu se mogu kušati vina iz Makedonije, Bosne i Hercegovine itd. Već od samog otvaranja festival se počeo puniti vinoljupcima koji su stigli na ovaj događaj kako iz raznih dijelova Lijepe naše, tako i iz okolnih zemalja.

Osim mogućnosti kušanja najboljih vina koje Hrvatska ima, za vrijeme festivala održat će se i brojne radionice sa uglednim gostima predavačima. Zato požurite u hotel Esplanade i ne propustite ovaj najveći vinarski festival u Hrvatskoj!

Festival će trajati danas do 18:00 i sutra, u subotu, od 11:00 do 18:00. Cijena jednodnevne ulaznice je 200 kuna.

 class=
 class=
 class=
 class=
 class=
 class=
 class=
 class=
Prethodni članakGastro show na sajmu CROAGRO!
Sljedeći članakPaški sir postao 24. proizvod zaštićenog naziva u Europskoj uniji
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.