Investicijom KTC-a, vrijednom 5 miljuna kuna, Križevci su bogatiji za još jedan moderno uređen Vrtni centar i poljoljekarnu u kojoj će svatko pronaći sve što mu treba za vrt, uzgoj, zaštitu bilja i hranidbu životinja. Križevačka tvrtka novo prodajno mjesto otvorila je na 1500 četvornih metara u Ulici Nikole Tesle.

Svečanom otvorenju prisustvovali su mnogi kupci, posjetitelji, a svečanu vrpcu prerezali su Ivica Katavić, zamjenik predsjednika Upravnog odbora, te Tomislav Katanović, zamjenik gradonačelnika Križevaca. U novom prodajnom mjestu hobisti, ali i profesionalni poljoprivrednici mogu pronaći velik izbor sredstava za zaštitu bilja, organska i mineralna gnojiva, a centar ima sjemensku robu raznih i provjerenih proizvođaća, kao i provjereni sadni materijal. U novom centru, također, mogu se pronaći razni supstrati i zemlja za cvijeće, oprema za navodnjavanje, sve za podrumarstvo i vinogradarstvo, ali i stočna hrana vrhunske kvalitete. Kupci u novom centru mogu nabaviti razne alate, ukrasno bilje i brojne cvjetne vrste kojima mogu uljepšati svoje vrtove i domove po vrlo prihvatljivim cijenama, što je očito iz slogana tvrtke „štedjeti znači kupovati u KTC-u!“. Učlanjenjem u KTC klub vjernosti, kupci ostvaruju i dodatne popuste, te brojne druge pogodnosti.

 

Hrvatska tvrtka s više od 1150 zaposlenih

Novi Vrtni centar i poljoljekarna tek je jedna u nizu naših novih investicija u projekciji dugoročnog razvoja, prilikom otvorenja spomenuo je Ivica Katavić. Otvarat ćemo i nove benzinske postaje, te gospodarske objekte. Osim ove investicije, koja će zasigurno povećati kvalitetu života i usluga kupcima iz Križevaca i okolice, KTC je nastavio pozitivnu i uspješnu poslovnu priču kao vrlo uspješna tvrtka i to u hrvatskom vlasništvu. Osim navedenog, prilika je to i za otvaranje novih radnih mjesta na što smo posebno ponosni. Uz 1150 zaposlenih, KTC je otvaranjem ovog centra dobio još 10 zaposlenika. Uz deset novo zaposlenih, još ćemo otvarati radna mjesta, nećemo stati na tome, a ako se pokaže potreba, u mogućnosti smo i proširiti parkirališni prostor, rekao je Ivica Katavić. Za kupce je, naime, uređeno 70 parkirališnih mjesta ispred samog objekta, a parkirati mogu i veća gospodarska vozila.

KTC planira nove investicije

KTC u Hrvatskoj posluje više od 22 godine u kojima su otvorili 24 supermarketa, 3 hipermarketa i 21 poljoljekarnu. Uz trgovinu, KTC se bavi ugostiteljstvom i turizmom, a posebno veseli najava nove investicije u proizvodnju povrća, točnije staklenik u Sokolovcu. To je već gotov projekt, a investicija je vrijedna oko 12 milijuna kuna.

Posebno sam ponosan na novi projekt jer ćemo opet zaposliti deset djelatnika. Proizvodnju domaćih rajčica imat ćemo na jednom hektaru s obzirom da imamo izvrsna iskustva s proizvodnjom u Virovitici, završava Ivica Katavić.

G.L.

 

 width=

Prethodni članakZastara za telefonske usluge
Sljedeći članakPrednosti uzgoja rajčica iz presadnica
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.