Na sjednici Vlade Republike Hrvatske održanoj 14. travnja 2021. godine usvojen je Program sufinanciranja rada regionalnih organizacija vinara i vinogradara za razdoblje 2021. do 2023. godine, za koji je na trogodišnjoj razini osigurano 6 milijuna kuna u Državnom proračunu, od čega je za 2021. godinu osiguran iznos od 2 milijuna kuna.
Program sufinanciranja rada regionalnih organizacija vinara i vinogradara za cilj ima podržati njihove aktivnosti rada koje doprinose razvoju marketinga i promocije vinara iz svoje regije, promicati održivu i okolišno prihvatljivu poljoprivredu i povećati udio vina sa zaštićenim oznakama zemljopisnoga podrijetla u RH.
„Ovaj 6 milijuna kuna vrijedan Program pomoći će jačanju konkurentnosti i prepoznatljivosti domaćih vina i vinara. Također, u svjetlu teških uvjeta poslovanja u koronakrizi, konstantno produljujemo trajanje mjera i osiguravamo dodatna sredstva za naše vinare i vinogradare – zbog toga smo na raspolaganje stavili dodatnih 30 milijuna kuna sredstava za nastavak dokazano efikasnih kriznih mjera Destilacija vina u kriznim slučajevima i Potpora za krizno skladištenje vina, a do kraja mjeseca u tijeku su i prijave na natječaj Ulaganja u vinarije i marketing vina “ izjavila je ministrica poljoprivrede Marija Vučković te naglasila kako „dijelom i zbog spomenutih kriznih mjera, Vinska omotnica u 2020. godini ima najveće iskorištenje do sada u iznosu od 94 posto, drugim riječima, u hrvatsko vinarstvo i vinogradarstvo u prošloj je godini uloženo oko 76 milijuna kuna.“
Potpore su predviđene za regionalne organizacije vinogradara i vinara koje u skladu sa Zakonom o vinu okupljaju fizičke ili pravne osobe koje se bave proizvodnjom grožđa, mošta ili vina u jednu regionalnu organizaciju za svaku od četiri vinogradarske regije u RH, a korisnici će sredstva moći koristiti za administrativne troškove, najam, režije i uređenje uredskog prostora, kupnju informatičke opreme i tehnologije, bruto plaću zaposlenih djelatnika, edukaciju te pripremu i promoviranje nastupa regionalne organizacije na tržištu.