U pitanju je dugovanje prema HEP-u iz 2011. g. u iznosu od oko 18,000,00 kn kad je struja i isključena. Jedina i zadnja naplata je bila 2016. g. u iznosu od 250,00 kn dva mjeseca zaredom i od tad nije stizala niti opomena ili prijedlog za ovrhu. Dobila sam pravni savjet i obrazloženje da je nastupila zastara, da nisam dužna platiti dugovanje te da zatražim ponovni priključak, no rečeno mi je da dug nije nestao te ga moram podmiriti ako želim priključak. Kako i gdje da se obratim po pitanju zastare te ponovnog priključka?
ODGOVOR
Iz navedenog proizlazi, a što su vas točno i savjetovali da je za navedeni dug nastupila zastara, tj. isti više nije naplativ jer se radi o zastari za povremena davanja poput vode, struje, odvoza smeća i slično. Međutim, bilo bi dobro da se pismenim putem obratite operateru HEP-a na vašem području te podnesete zahtjev za zastarom navedenog potraživanja. Nakon što dobijete njihov odgovor da je zastara stvarno i nastupila za dugovanja koja imate prema njima, možete nakon toga podnijeti pismeni zahtjev za novi priključak električne energije. Ako tada ne udovolje vašem zahtjevu za novi priključak, pokušajte zatražiti pomoć Udruge za zaštitu potrošača ili alternativno odvjetničkog ureda, a vezano uz recentnu sudsku praksu i postupanje HEP-a u svezi navedene problematike.