Udruga Biofili, čiji je cilj očuvati sve oblike života u Hrvatskoj, posebno promovira ekološku proizvodnju hrane, stoga uz pokroviteljstvo Zagrebačke županije organizira tržnicu ekološki proizvodene hrane – Eko market u shopping centru West Gate.

Dobrodošli na tržnicu ekoloških prehrambenih proizvoda, na kojoj možete odabrati najsvježije plodove uzgojene bez upotrebe pesticida!

Dođite i podržite održivu ekološku poljoprivredu – ekološki proizvođači čekaju vas s najboljim okusima čiste prirode!

Pripremili smo vam zabavne i korisne aktivnosti:

  • u 11 sati: 𝗨𝗽𝗼𝘇𝗻𝗮𝗷𝗺𝗼 𝘀𝘃𝗶𝗷𝗲𝘁 𝗸𝘂𝗸𝗮𝗰𝗮 – radionica za djecu u suradnji s Muzejima grada Karlovca
  • u 17 sati: 𝗣𝗼𝗺𝗼𝗴𝗻𝗶𝗺𝗼 𝗽𝗿𝗶𝗿𝗼𝗱𝗶 𝗱𝗮 𝘀𝗲 𝘀𝗮𝗺𝗮 𝗼𝗯𝗻𝗼𝘃𝗶 – pozdravni govori i panel rasprava.

Vidimo se!

Prethodni članakU Iloku otvoren energetski učinkoviti pogon za preradu grožđa
Sljedeći članakU Regionalni centar kompetentnosti  Vinkovci stigla nova specijalizirana oprema – uskoro uspostava te početak rada Centra
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.