Je li čudno ili je logično pomisliti na to da bi osvajači medalja i priznanja nakon uspjeha trebali još učiniti dodatni napor u marketinškoj aktivnosti? I na povećanju svoje vidljivosti i na vidljivosti nagrađene etikete. Naime, u ruke su dobili sjajan alat za jako dobru promidžbu, bolji plasman proizvoda, ne samo na lokalnoj nego i na globalnoj razini.
Medalje dobitnicima mogu doista mnogo značiti u poslovnom smislu. Samo, na laureatima je da s proizvodima platinastog, zlatnog, srebrnog sjaja izađu i osobno pred potrošače te da ih prezentiraju značajnijim medijima i trgovcima. Po onome kako je u nas manje više bilo do sada, dojam je da hrvatski proizvođači i ovako značajna odličja doživljavaju nekako više kao lijep ukras stalaže u stanu i kao zadovoljenje vlastitog ega, nego kao korisno poslovno sredstvo u smislu boljeg plasmana proizvoda u količini i po višoj, dakle za poljoprivrednika boljoj cijeni.
Gospodarski list organizira Crospirit – Međunarodno ocjenjivanje rakija, likera i ginova, koje će u 2024. godini doživjeti 6. izdanje. U prošloj godini, proizvođači koji su osvojili odličja i priznanja za kvalitetu i dizajn, imali su priliku svoje nagrađene proizvode označiti naljepnicom/markicom CROSPIRIT i tako povećati vidljivost kvalitete svojeg proizvoda, ali i opravdati cijenu potvrđenom kvalitetom.
O svim nagrađenim proizvođačima koji su osvojili medalje na 5. Crospiritu, ali i prethodnim ocjenjivanjima, možete doznati više na internetskoj stranici crospirit.hr.
Pratite nas i uskoro saznajte više o najprestižnijem ovogodišnjem ocjenjivanju rakija, likera i ginova u Hrvatskoj i šire – 6. CROSPIRIT 2024