Želim kupiti poslovni prostor i orijentirao bi se na ponudu stanova, s time da se napravi promjena. Naša firma je dizajn studio, i ne treba ništa više od onoga šta trebaju svi ostali stanari. Je li prenamjena u ovom slučaju moguća? Što za to treba? Može li se prenamjena obaviti prije kupovine, tj. da je obavi prodavač, a ne kupac? Kome se treba obratiti?
Prenamjena prostora iz stambenog u poslovni je moguća, no treba provjeriti da li je uopće potrebna. Naime, za neke djelatnosti to uopće nije potrebno. To je pitanje načelno uređeno Zakonom o trgovini i Pravilnikom o minimalnim tehničkim uvjetima za poslovne prostorije u kojima se obavlja trgovina i posredovanje u trgovini i uvjetima za prodaju robe izvan prostorije. U svakom slučaju savjetujemo Vam da se obratite u nadležni ured opće uporave za gospodarstvo i zatim, po potrebi, u ured nadležan za izdavanje građevinskih dozvola. za slučaj da je potrebna prenamjena, trebati ćete angažirati geodeta i započeti postupak za prenamjenu nekretnine iz stambenog u poslovni prostor. Za neke je djelatnosti potrebna cjelokupna nova dokumenjtacija, od lokacijske i građevinske dozvole, novog elaborata, uporabne dozvole, te zahtjeva za utvrđivanje minimalnih tehničkih uvjeta. Prenamjenu možete provesti i Vi i prodavatelj. Ukoliko želite da se prenamjena obavi prije nego što kupite stan, možete u kupoprodajnom ugovoru nazačiti kako će isplatas kupoprodajne cijene uslijediti nakon što prodavatelj prenamjeni predmetni prostor u poslovni prostor, odnosno u stambenoposlovni prostor.

N. T.

Prethodni članakNewsletter 18/2016
Sljedeći članak3,3 milijuna kuna iz IPARD-a za uzgoj gljiva
Gospodarski list
Gospodarski list – sve što vrijedi znati u poljoprivredi Gospodarski list najstariji je i najčitaniji hrvatski časopis za poljoprivredu, s tradicijom dugom preko 180 godina. Kroz tri stoljeća pomaže poljoprivrednicima stručnim, aktualnim i korisnim sadržajem te i danas svakih petnaest dana stiže na adrese svojih vjernih pretplatnika. Naši autori su priznati stručnjaci, znanstvenici i poljoprivrednici. Uz tiskana i online izdanja, posjeduje bogatu biblioteku knjiga pod nazivom - Obitelj i gospodarstvo, organizira razne stručne konferencije iz područja agrobiznisa, kroz društvene mreže aktivno sudjeluje u svakodnevnici ljubitelja prirode i poljoprivrede. Opravdano je najveći specijalizirani - poljoprivredni medij u regiji. Cilj Gospodarskog lista je ostao isti od prvog broja – znanjem jačati poljoprivredu i selo.