Na sniženju sam kupila ležaj. Nismo ga mogli sastaviti jer su rupe na njemu premalene, loše je napravljeno. U trgovini su rekli da proširimo te rupe. Zanima me imamo li pravo na zamjenu ležaja?
Apsolutno imate pravo na zamjenu. Ako ne možete sklopiti namještaj prema nacrtima koji dolaze s njime u paketu, a trgovkinja kaže da proširite rupe na ležaju, to se već naziva zavaravanjem kupca. To znači da ni ne možete dobiti proizvod koji ste kupili i platili. Osobito ako u nacrtima prema kojima se sastavlja ležaj nigdje ne piše da rupe treba proširiti. Odmah tražite zamjenu proizvoda i pri tome tražite da su upute koje dolaze uz to uporabljive. Inače, zamijeniti se može bilo koji proizvod koji ste kupili na sniženju ili rasprodaji. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, ako trgovac prodaje proizvod koji ima grešku, takav proizvod mora fizički odvojiti od ostalih i jasno, vidljivo i čitljivo obilježiti na proizvodu da je riječ o prodaji proizvoda s greškom te upoznati potrošača s time u čemu se sastoji greška na proizvodu.

V. L.

Prethodni članakEdukativna slikovnica o pčelama i pčelinjim proizvodima
Sljedeći članakSkupljanje i čuvanje sjemena rajčice
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.