Otvorenjem izložbe „100 godina okusa“ u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti i druženjem s poslovnim partnerima, Zvijezda je u prošli tjedan proslavila svojih prvih sto godina u vrhu hrvatskog prehrambenog tržišta.

Stoljeće u kojem su Zvijezdini proizvodi okusom i kvalitetom doprli do domova gotovo svakog kućanstva diljem Lijepe naše, Zvijezda je proslavila vremeplovom kroz ključne godine koje su je dovele do priznanja kojim se danas ponosno može pohvaliti.

Zvijezda je, naime, danas, kao i prije 100 godina, sinonim kvalitete s potpisom tradicije, a njezini brendovi, ulje, margarin i majoneza,  izrasli iz srca suncokreta, prvi su izbor domaćih potrošača, što godinama potvrđuju i rezultati nezavisnih istraživanja stručnih agencija.  

Uz domaćine, predsjednika uprave Zvijezde Gorana Pajnića i Antu Todorića, dopredsjednika koncerna Agrokor, prvih 100 godina uspješne poslovne priče sa Zvijezdom su proslavili sadašnji i bivši zaposlenici kompanije, poslovni partneri, prijatelji i mediji.

Nositelj trendova i tržišni lider

Domaća proizvodna kompanija, čije su vrijednosti utemeljene na tradiciji, izvrsnosti i inovativnosti, osnovana je u Zagrebu 15. rujna 1916. godine kao Prva tvornica ulja. Od samih je početaka postavljala standarde u svom proizvodnom segmentu te pomicala granice, predstavljajući najprije domaćem tržištu margarin 1956. godine, a zatim već 1959. i prvu majonezu.

I danas je  Zvijezda jedini proizvođač majoneze i margarina u Hrvatskoj, te je nositelj trendova i tržišni lider, dodatno kad su u pitanju razvoj novih okusa kojima uspješno prate svjetske trendove, te inovacije u pakiranju i ambalaži.

2016. godinu, u kojoj se slavi 100 godina uspješnog poslovanja, Zvijezda je obilježila i novim proizvodima – Zvijezda majonezom s okusom slanine, gotovim umacima na bazi rajčice te novom ambalažom Margo namaza, a njezini brendovi – margarin, majoneza i ketchup,  ove su godine nagrađeni Best Buy medaljom i prvi su izbor domaćih potrošača zbog čega opravdano koristi slogan „Ili Zvijezda, ili ništa“.  

Veliki jubilej Zvijezda je dočekala i s odličnim poslovnim rezultatima.

– U prvih šest mjeseci ove godine Zvijezda nastavlja kontinuirano rasti.  U istom razdoblju rastao je i izvoz, pri čemu su otvorena i nova tržišta u EU – Rumunjska i Grčka, te Švicarska i Izrael, izjavio je Goran Pajnić, predsjednik uprave Zvijezde, te najavio kako su poslovni planovi Zvijezde, kao i do sada, usmjereni su na jačanje konkurentnosti na domaćem te širenju poslovnih aktivnosti na izvoznim tržištima.

Na svečanosti proslave G. Pajnić posebno je zahvalio svim bivšim i sadašnjim zaposlenicima Zvijezde, kazavši kako su oni svojim radom, znanjem i zalaganjem doprinose kvaliteti Zvijezdinih proizvoda koji već sto godina pronalaze put do gotovo svakog kućanstva u Hrvatskoj. 

– Iznimno smo ponosni što je Zvijezda od 1993. godine dio koncerna Agrokor. Riječ je o domaćoj proizvodnoj kompaniji koja je se  može pohvaliti bogatom tradicijom poslovanja dugom punih 100 godina, a takvih u Hrvatskoj nema mnogo.

U Zvijezdu je do danas uloženo više od 500 milijuna kuna, a investiralo se u tehnologiju, znanje i u ljude, te u zaštitu okoliša, energetsku učinkovitosti i logistički centar.

Zvijezda je pravi primjer kako uz snažne investicije te objedinjavanje tržišnog, poljoprivrednog i industrijskog znanja nastaje tržišni lider, izjavio je Ante Todorić, dopredsjednik koncerna Agrokor.  

Izložba „Sto godina okusa“ za građane je otvorena do kraja rujna.

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakKako dogovoriti podjelu nekretnine nakon smrti vlasnice?
Sljedeći članakKoja su svojstva maruna iz sjemena?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.