Zagrebačka županija raspisala je natječaj za dodjelu bespovratnih potpora poduzetnicima za nastup na manifestacijama u vezi s poduzetništvom u 2017. godini za što je osigurano 200.000 kuna. Natječaj je otvoren do iskorištenja sredstava, a najkasnije do 1. prosinca 2017. godine.

Prijaviti se mogu subjekti malog gospodarstva, obrti, trgovačka društva i profitne ustanove sa sjedištem na području Zagrebačke županije. Manifestacije u vezi s poduzetništvom, u smislu ovog Natječaja, su sajmovi, izložbe, natjecanja i slične manifestacije u vezi s poduzetništvom organizirane s namjerom predstavljanja poduzetnika i udruženja poduzetnika, promocije ili ocjenjivanja njihovih proizvoda i usluga.

Jednom poduzetniku mogu se dodijeliti najviše dvije bespovratne potpore u jednoj kalendarskoj godini i to za nastup na manifestacijama u zemlji ili inozemstvu, odnosno isključivo za zakup, uređenje i opremanje izložbenog prostora te trošak izrade promidžbenih materijala koji se koriste na manifestaciji.

Potpora može iznositi do 50% prihvatljivih troškova, a najviše do 7.500 kuna za nastup na manifestacijama u Hrvatskoj i najviše 25.000 kuna za nastup na manifestacijama u inozemstvu.

Sredstva će se odobravati redoslijedom zaprimanja prijava, a prednost pri dodjeli potpore imaju subjekti malog gospodarstva za nastupe na manifestacijama u inozemstvu, kojima je osnovna djelatnost proizvodnja, koji su nositelji Uvjerenja za tradicijski odnosno umjetnički obrt ili Uvjerenja i znaka za proizvod  u skladu s Pravilnikom o tradicijskim, odnosno umjetničkim obrtima (NN 112/2007) ili imaju svojstvo nematerijalnog kulturnog dobra.

Iz Zagrebačke županije pozivaju sve zainteresirane poduzetnike da svoje prijave dostave poštom preporučeno na adresu Zagrebačka županija, Upravni odjel za gospodarstvo, Ulica grada Vukovara 72/V, P.P. 974, 10001 Zagreb ili osobnom dostavom u Pisarnicu Zagrebačke županije na istoj adresi na 6. katu. Tekst javnog poziva, upute za prijavitelje i obrasci prijave nalaze se na web stranicama Zagrebačke županije (www.zagrebacka-zupanija.hr) pod Natječaji, Upravni odjel za gospodarstvo, a više informacija mogu se dobiti u Upravnom odjelu za gospodarstvo Zagrebačke županije, soba 25, telefon 01/6009-457 i putem elektroničke pošte: v.ljubesic@zagrebacka-zupanija.hr ili uog@zagrebacka-zupanija.hr

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakKako izbjeći greške kod pečenja rakije?
Sljedeći članakKojom količinom vode treba zalijevati rajčicu?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.