Petu godinu za redom održava se ovaj jedinstveni festival koji nudi mnogobrone edukativne sadržaje, bogatstvo okusa egzotičnog voća i odličnu zabavu!

Exotic king – brand koji stoji iza tvrtke Šulog d.o.o. u vlasništvu je Ivana Šuloga koja stoji iza uzgoja indijanske banane i cjelokupne palete raznolikog egzotičnog voća i povrća te sjemena i sadnica istih. Osnovana je 1996. godine u Donjoj Bistri, s jedinstvenom namjerom uzgoja egzotičnog voća i povrća.

U to vrijeme postojala je skepsa kako ove vrste egzotičnog voća i povrća ne mogu uspjevati u Hrvatskoj, a pogotovo ne u Zagorju! No Ivan Šulog, osebujni strastvenjak i čovjek koji vlastite ideje pretvara u djelo, nije mislio tako. Još od fakultetskih dana, želio je „nešto svoje, nešto posebno i nešto nadrealno”. Upustio se u „eksperiment” i danas, 20 godina kasnije je tvtka Exotic King jedina je koja se bavi ovakvom proizvodnjom u Republici Hrvatskoj!

Sve svoje proizvode tvrtka plasira na tržištu Republike Hrvatske kroz domaće i strane trgovačke lance, te veći broj manjih prodavaonica.

Što sve ima u ponudi Exotic king?

U svojoj ponudi Exotic King nudi: indijanske banane, đavolje voće, kiwano, afričku šljivu, žute lubenice i cijeli spektar ostalog tropskog voća.

Želja tvrtke je napredovati i širiti se, educirati Hrvate o uzgoju egzotičnog voća, njegovim pozitivnim utjecajima na okoliš i ljudski oraganizam. U planu je i izvoz na strana tržišta.

Vizija tvrtke je prepoznatljivost u Hrvatskoj i u svijetu širenje svjesnosti o postojanju Exotic Kinga i dostupnosti indijanske banane i drugog egzotičnog voća i povrća u Hrvatskoj 365 dana u godini. Misija tvrtke je: „Da Hrvatska bude zemlja s najviše banana po glavi stanovnika…” – što je želja osnivača, Ivana Šuloga.

Festival od 2019. godine

Zato je osmišljen i organziran „Festival indijanskih banana” koji se prvi puta održao 2019. godine. Na plantaži banana postavljeni su stolovi, mali šatori a kupcima je omogućena degustacija i kupnja voća iz aktualne sezonske ponude. Exotic King je očekivao da će se ljubitelji egzotičnog voća odazvati i doći na festival i probati nešto novo. Za to bi inače morali putovati u daleku Ameriku, Aziju ili Afriku. Sada im je svo to egzotično voće nadohvat ruke.

Exotic King je upravo Festivalom indijanske banane educirao konzumente o raznovrsnim dobrobitima ove vrste voća. Paralelno je pokrenuo i stručna predavanja na temu njenog uzgoja kroz primjere dobre prakse. Predavanja su održana od strane mnogobrojnih agronoma i nutrucionista u gradskoj vječnici Donje Bistre.  Na svim dosadašnjim festivalima sudjelovali su i drugi izlagači s ponudom zdrave hrane. Oni su prepoznali zajednički cilj istovjetan onom Exotic Kinga. Iz godine u godinu festival raste i u broju sudionika i po broju posjetitelja zainteresiranih za ovu egzotičnu i nadasve zdravu biljku.

Brojni sadržaji na festivalu

Na ovogodišnjem, petom po redu festivalu vas očekuje pregršt edukativnog sadržaja. Očekuju vas predavanja poznatih nutricionista i agronoma, gostovanje predavača s Ohio instituta. Također, očekuje vas dobra zabava uz koncerte Lela Kaplowitz kvarteta i banda Chicksticks, te DJ-a Stanka Bonđe. Tu je i bogata bogata gastro ponuda jela i pića i degustacija raznog egzotičnog voća i povrća (Lerotic Bar, Zero west, razne prerađevine od indijnaske banane poput pive, gina, pekmeza i sl, te kolači i deserti od iste).

Biti će organizirana i prodaja voća, te sadnica istih. Na festivalu sudjeluju i mnogi OPG-ovi i proizvođaći zdrave hrane. U nedjelju vas očekuje i kulinarski show s Almom Čatlakom koji će pripremati jela od egzotičnog voća u sklopu cooking showa koji sponzorira tvrtka Bosch. Na festivalu će svoje kreacije pokazati i mladi kreatori branda Louvien Santini.

Festival su podržali Ministarstvo poljoprivrede, Općina Donja Bistra, Bosch Hrvatska, TV Zaprešić, Gospodarski list i Agroklub, te mnogobrojni portal i mediji.

Svakako posjetite ovaj hvale vrijedan festival. Educirajte se o egzotičnom voću i njegovim nutritivnim svojstvima. Degustirajte izvrsnu hranu i piće i dobro se zabavite! i u subotu i nedjelju program traje od 15h do ponoći.

Exotic King neće stati na trenutnoj misiji o dostupnosti od 365 dana, nastavlja s minimalno 365 godina i to na milijun strana…

Požurite i ulaznice kupite u sustavu Entrio i Eventim. Broj karata je ograničen, a sve dodante informacije potražite na: https://exotic-king.eu/

Prethodni članakPodnošenje Zahtjeva za odobravanje operativnih programa u sektoru voća i povrća
Sljedeći članakPoljoprivredni forum i sajam pametnih tehnologija u poljoprivredi “SMART AGRO 2024.”
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.