src=“Stvaramo kemiju – jučer, danas i sutra”

U proteklih 150 godina BASF je izrastao iz tvrtke sa 30 zaposlenika do vodeće svjetske kemijske tvrtke s oko 113.000 zaposlenika u 80 zemalja. “Naš današnji uspjeh djelomično možemo zahvaliti tome što je prije mnogo godina postavljen ispravan pravac razvoja. Osobito u kemiji, stalno nadograđujemo postignuća naših prethodnika”, rekao je Bock.

Kompanija se u multimedijalnoj prezentaciji na 15 velikih ekrana osvrnula na svoju 150-godišnju povijest. Nakon početaka s bojama, nekoliko godina kasnije započeta je industrijska proizvodnja amonijaka za gnojiva. Zatim je dodana plastika. Otada se BASF-ov portfelj proizvoda neprekidno razvija i raste, te danas seže od kemikalija, plastičnih masa, kemikalija za proizvode višeg stupnja obrade i sredstava za zaštitu bilja do sirove nafte i plina.

BASF-ov predsjednik zahvalio je kupcima, dobavljačima, pružateljima usluga i partnerima kompanije: “Drago nam je što ste se odazvali u tolikom broju iz cijelog svijeta. Već desetljećima usko surađujemo, zajedno rastemo, zajednički pokrećemo nove tehnologije i time se širimo na nova tržišta.”

“Sve to ne bismo uspjeli postići bez vrhunskih rezultata i motivacije rukovodećeg tima i predanosti svakog pojedinog zaposlenika. Ponosni smo na sposobnost i predanost našeg tima i na njihovu globalnu suradnju. To ćemo proslaviti na pravi način na svim našim lokacijama širom svijeta”, kazao je Bock. Na proslavi BASF-ove obljetnice bili su i mnogi zaposlenici koji su izvlačenjem sretnog dobitnika dobili priliku sudjelovati na tom događaju, a i zaposlenici čiji je rođendan 6. travnja – na dan osnivanja BASF-a.

Kemija – ključna industrija

Inovacije zasnovane na kemiji već od 1865. godine pomažu u rješavanju problema budućnosti. “Kemija je bila, ostala i bit će i u budućnosti ključna industrija”, rekao je Bock. BASF-ov predsjednik naglasio je da je BASF u svojoj jubilarnoj godini pokrenuo globalni program zajedničkog stvaranja (co-creation) u vezi sa sljedećim temama: energija, hrana i urbani život. BASF time zauzima novi pristup u skladu sa svojom strategijom “Mi stvaramo kemiju” (We create chemistry). Taj program pod nazivom Creator SpaceTM okuplja različite ciljne skupine na razvoju zajedničkih rješenja.

Premijerna izvedba “Symphony No. 8: Water Dances”

Jedna od glavnih točaka proslave bila je premijerna izvedba skladbe “Symphony No. 8: Water Dances”, koju je Michael Nyman skladao posebno za BASF-ovu obljetnicu. Engleski skladatelj nadahnuće je pronašao u tipičnim zvukovima radnog okruženja koje su tijekom 2014. godine prikupili i dostavili BASF-ovi zaposlenici iz cijelog svijeta. Simfoniju je izveo Kraljevski filharmonijski orkestar iz Londona pod ravnateljskom palicom španjolskog dirigenta Josepa Vicenta.

O tvrtki BASF

Mi u BASF-u stvaramo kemiju (we create chemistry) – i to činimo već 150 godina. Naš asortiman uključuje širok raspon proizvoda, od kemikalija, plastičnih masa, kemikalija za proizvode višeg stupnja obrade i sredstava za zaštitu bilja do sirove nafte i plina. Kao vodeća svjetska kemijska kompanija, ujedinjujemo ekonomski uspjeh, društvenu odgovornost i zaštitu okoliša. Uz pomoć znanosti i inovacija omogućujemo našim klijentima iz gotovo svih industrija da ispune sadašnje i buduće potrebe društva. Naši proizvodi i rješenja doprinose očuvanju resursa, osiguravaju zdrave namirnice i prehranu te pomažu unaprijediti kvalitetu života. Naš korporativni cilj sažeto prikazuje naš doprinos: We create chemistry for a sustainable future (Stvaramo kemiju za održivu budućnost). BASF je 2014. ostvario prodaju u vrijednosti većoj od 74 milijarde eura, a krajem godine zapošljavao je više od 113.000 ljudi. Dionicama BASF-a trguje se na burzama u Frankfurtu (BAS), Londonu (BFA) i Zürichu (AN). Dodatne informacije o BASF-u možete pronaći na internetu na stranici www.basf.com.

 

Prethodni članakNewsletter 8/2015
Sljedeći članakSajmovi, izložbe, dani, festivali – SVIBANJ
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.