Zagrebački Dukat je najavio rast otkupnih cijena svježeg mlijeka na svom otkupnom području od rujna 2017. godine, što je peto povećanje otkupnih cijena mlijeka Dukatovim kooperantima u posljednjih deset mjeseci.

Povećanje otkupnih cijena svježeg sirovog mlijeka Dukata  formirano je u skladu s kretanjima otkupnih cijena mlijeka na tržištima EU s bitnim učincima na tržište mlijeka u Republici Hrvatskoj.

Dodatno, Zagrebački je Dukat od siječnja ove godine uveo i dodatne mjere kojima svoje kooperante financijski potiče na veću proizvodnju mlijeka, što je rezultiralo rastom proizvodnje i otkupa mlijeka na Dukatovom otkupnom području tijekom 2017. godine, dok istovremeno proizvodnja i otkup mlijeka na razini Republike Hrvatske, nažalost, nastavlja padati.

Zagrebački Dukat pozdravlja poruke ministra poljoprivrede poslane jučer svim sudionicima domaćeg mljekarskog sektora te vjeruje kako će se trgovački lanci odazvati pozivu ministra Tolušića na fer poslovanje u Republici Hrvatskoj.

Dodatne informacije:
Elena Wolsperger Dolezil
Direktorica korporativnih komunikacija
E.: elena.wolsperger-dolezil@hr.lactalis.com, M.: 091 4954 228
Prethodni članakProglašena elementarna nepogoda za Veliku Goricu, Kravarsko i Pokupsko
Sljedeći članakKako zasaditi i ugajati čačanku te ružu stablašicu?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.