src=

Supermarket se nalazi u centru Jalžabeta i bit će otvoren svaki dan od 7 do 21 sat, nedjeljom od 7 do 14 sati. U ponudi supermarketa bit će  bogat asortiman prehrane (dnevno svježe meso, suhomesnata i mliječna roba, voće i kruh) pića, čistila, kozmetika i odabrani asortiman kućnih potrepština.

Uz supermarket otvara se i poljoljekarna, benzinska postaja i caffe bar.

Benzinska postaja radit će od ponedjeljka do subote od 6 do 22 a nedjeljom od 6 do 20 sati.

Poljoljekarna će raditi od ponedjeljka do petka od 8 do 17 sati a subotom od 8 do 13 sati.

Trgovački centar Jalžabet zapošljavat će 28 djelatnika. Supermarket ima prodajni prostor od 560 metara kvadratnih a poljoljekarna 120 metara kvadratnih.

KTC d.d. je na hrvatskom tržištu punih  25 godina a prodajni prostori su u 25 gradova Lijepe naše.

KTC d.d. ima 28 supermarketa i 3 hipermarketa, te niz specijaliziranih prodavaonica.

KTC  se uz trgovinu kao osnovnu djelatnost bavi ugostiteljstvom (17 restorana)  i turizmom (4 hotela) a u svojem sastavu ima i lovište (Lovačka kuća Sokolovac).

KTC ima i 12 benzinskih postaja te 21 poljoljekarnu i 1 vrtni centar.

KTC d.d. zapošljava  1300 djelatnika. 

Prethodni članakOtvoreno 5 natječaja za ulaganja u poljoprivredna gospodarstva vrijednih 600 mil. kuna
Sljedeći članakIzmjena ograde
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.