Investicija je vrijedna 26,2 milijuna kuna, a od tog iznosa 23,4 milijuna kuna (90%) osigurano je kroz Mjeru 4 Programa ruralnog razvoja, dok je razliku od 2,8 pokriva Distributivni centar za voće i povrće.

Hladnjača je jedina u Hrvatskoj koja nije u vlasništvu trgovaca, a proizvođačima će omogućiti da svoje proizvode skladište prema uvjetima koje ne diktiraju trgovci, te da konkuriraju uvoznoj robi, ali i potrošačima nude domaće proizvode provjerene kvalitete tijekom cijele godine.

 

Vlasnici društva su Zagrebačka županija s udjelom 77,2 posto, Grad Velika Gorica sa 17,73 posto  i Poljoprivredna zadruga Zagrebački voćnjaci sa 5 posto vlasništva.

 

Poljoprivredna zadruga „Zagrebački voćnjaci“ iz Rakitovca  2014. godine je postala prva proizvođačka organizacija za voće i povrće u Hrvatskoj. Zadruga ima 21  člana, a proizvode jabuke, kruške, breskve, nektarine, šljive i jagode.

 

Prethodni članakSmeđe-crne mrlje po jabukama
Sljedeći članakNakon 28 dana od zatvaranja natječaja poljoprivrednicima stižu odluke vrijedne 360 milijuna kuna
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.