Zagrebačka županija i dalje traži svoju promotoricu vina i vinogradarstva – Vinsku kraljicu Zagrebačke županije za 2019. godinu. Rok prijave na ovaj natječaj produljen je do 30. rujna 2018. godine.

Vinska kraljica može postati djevojka između 20 i 28 godina, koja je državljanka Republike Hrvatske s prebivalištem na području Zagrebačke županije. Njezina dužnost tijekom sljedeće godine bit će promoviranje županijskih vina, vinogradarstva i vinorodne regije Zagrebačke županije. Također, Vinska kraljica svojom osobnošću treba simbolizirati županijsku i hrvatsku vinsku kulturu, vinogradarstvo i vinarstvo s ciljem širenja kruga potrošača i prijatelja vina i vinorodnih područja.

Posebno imenovani Ocjenjivački sud će, na temelju Pravilnika o izboru Vinske kraljice i provedenog natječaja, izabrati Vinsku kraljicu Zagrebačke županije za 2019. godinu. Stručni sud ocjenjivat će poznavanje vina i jela Zagrebačke županije te njihovo sljubljivanje, poznavanje vinogradarsko-vinarske tradicije i običaja, opću kulturu, javni nastup, itd.

Do sada su za Vinsku kraljicu Zagrebačke županije izabrane Nataša Puhelek, Žana Šterc, Ivana Puhelek i Helena Margetić (Čegec) iz Svetog Ivana Zeline, Irena Majcenović, Ivana Jambrović, Gabrijela Vrbetić i Iva Braje iz Jastrebarskog, Ivana Rendulić iz Zagreba, Sandra Jerković iz Ivanić-Grada, Jelena Rožić iz Vrbovca, Lucija Šember iz Jastrebarskog te Kristina Vugrin i Lucija Fabek iz Samobora – koja je i aktualna Vinska kraljica.

Zagrebačka županija, domovina kraljevine i portugisca s bogatom tradicijom uzgoja vinove loze i proizvodnje izvrsnih vina, prva je županija u Hrvatskoj koja je započela s projektom „Vinska kraljica“ još 2002. godine. Krunidba Vinske kraljice tradicionalno se održava na prigodnoj svečanosti.

Iz Zagrebačke županije pozivaju sve zainteresirane djevojke da se jave na natječaj najkasnije do nedjelje, 30. rujna 2018. godine. Tekst natječaja nalazi se na web-stranicama Zagrebačke županije www.zagrebacka-zupanija.hr, a prijave se podnose na adresu: Zagrebačka županija, Upravni odjel za poljoprivredu, ruralni razvitak i šumarstvo – za Izbor Vinske kraljice, Ulica grada Vukovara 72/V, 10000 Zagreb, fax-om na broj: 01/6009-474 ili e-mailom na g.matasin@zagrebacka-zupanija.hr

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakObračunavanje staža
Sljedeći članakOstali članci u ovom broju
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.