Projekt Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku koji se provodi nacionalnoj razini. Pokrenut je s ciljem poticanja domaćeg turističkog prometa kroz upoznavanje hrvatskih ruralnih destinacija. U tematskom videu ova kampanja promovirati će i ljepote zelenog Zagrebačkog prstena.

Za potrebe video materijala snimano je na području zelene oaze Zagrebačke županije Parka prirode Žumberak te OPG-u Roberta Braje i na Izletištu Vinogradarska kuća Braje. Sve kako bi prezentirali naš smjer u turizmu „s polja do stola“.  Upravo promocija OPG-ova važna je brendiranje i promociju seoskog turizma koji čini osnovu turističkog proizvoda ruralne Hrvatske.

Kako bi pokazali bogatu gastro tradiciju predstavili smo i najbolji autohtoni lokalni specijalitet Plešivički copanjek; slani kolač od svježega kravljeg sira i koprive. Kvaliteta i tradicija jamče potpuni doživljaj plešivičkoga kraja kroz vino i domaće specijalitete i doživljaj u kojemu se sve zajedno spaja u čaroliju. Velik izbor nagrađivanih vina i gastronomski specijaliteti poput patke sa mlincima, domaćeg maslaca, povrća i mesa iz vlastitog uzgoja jamče vrhunski doživljaj kojemu ćete se uvijek vraćati.

Stanovnicima Zagreba i središnje Hrvatske savršeno odredište za digitalni detoks su zelena prostranstva Parka prirode Žumberak – Samoborsko gorje. Na površini od 350 km2 trajno živi tek oko 4000 stanovnika. Visinska razlika penje se od 180 do 1178 metara. Žumberak ima brojne turistički atraktivne lokacije od šarolike flore i faune, vodenog bogatstva, prirodnih atrakcija kao što su kanjon Slapnice ili Sopotski slap, netaknutih šuma i planinskih vrhova, do arheoloških nalazišta, drevnih starina, etnološke baštine, zanimljivih crkvica, sportskih staza.

Šetači će uživati u ugodnim obilascima unutar mreže od čak 88 planinarskih staza. Dodatnu vrijednost daju četiri tematske poučne staze spretno uklopljene u okoliš. Zahtjevniji planinari izazov će naći u osvajanju vrhova kao što su Japetić, Plešivica, Zečak, Oštrc, Okić i onaj najviši, Sveta Gera. I bicikl je dobrodošao, a šest označenih staza provest će vas uzduž i poprijeko golemog parka prirode. Kojim god načinom i tempom se kretali, dobro otvorite oči i načulite uši. Žumberak je dom mnogim vrstama biljaka i životinja, od kojih su neke ugrožene i zaštićene. Možda baš vi ugledate rijedak cvijet blagajev likovac ili neobičnog crnog daždevnjaka.

Uvjerena sam kako smo napravili iskorak prema popularizaciji seoskog turizma kroz ovaj projekt koji je podržan i s nacionalne razine. Doživi domaće nam daje priliku predstaviti upravo ono što je u fokusu održivog turizma; lokalne namirnice i proizvode te njihovu prezentaciju kroz naše turističke sadržaje.

Upravo na ovom principu lokalnog, autohtonog i tradicijskog bazira se naša turistička ponuda. Ona u kombinaciji za prirodom i našim brojnim outdoor sadržajima čini jedinstven spoj na kojemu baziramo razvoj turizma Zagrebačke županije. Naš zeleni dnevni boravak Zagreba, Zagrebačku županija ima tri vinske ceste te vinski turizam. Vinski turizam je najrazvijeniji u Hrvatskoj kao i najveći broj OPG-ova, njih preko 14 tisuća što potvrđuje naš veliki turistički potencijal, ističe direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović.

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakFermentirano mlijeko – čašica puna zdravlja
Sljedeći članakPink Day Zagreb
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.