Ovogodišnje istraživanje donijelo je napredak za industrijsko pivo koje preferira 76% konzumenata piva. To je za 4% više nego prije tri godine. Dok je craft pivo prvi izbor za 9% potrošača kojih je istodobno 2% manje.
Uoči ljetne sezone, a naročito ako je riječ o godini kada se održava neko veliko nogometno natjecanje, vrlo je oportuno vrijeme kada se može doći do pravih i iskrenih stavova “pivopija” o tome kako i koliko konzumiraju ovo popularno piće te koje su im omiljene varijacije kojih iz godine u godinu ima sve više.
Zanimljivo je pritom da je općenito pitanje o konzumaciji pokazalo značajan pad. Naime, dok je u istraživanju iz 2021. bilo 79% konzumenata piva, taj je broj u ovoj godini pao na 71%.
Smanjen je i broj svakodnevnih konzumenata, s 10% na 6%. Dok je broj onih koji pivo piju nekoliko puta tjedno ostao na 26%, a nešto manjih 20% ovo piće konzumira jednom tjedno u obje promatrane godine. Četvrtina konzumenata, njih 25%, pivo pije nekoliko puta mjesečno te ih je 2% više nego 2021. Za 3% je rastao i broj onih koji pivo piju jednom mjesečno pa ih je sada 12%. Svaki deseti konzument popije pivo nekoliko puta godišnje (10% u obje godine).
Konzumacija piva kod kuće (svoje ili kod prijatelja, rođaka) najčešće je mjesto gdje se pije pivo. To kao svoj odgovor ističe 65% ispitanih konzumenata piva (2% više nego u prethodnom istraživanju). Isto toliko je rasla i konzumacija izvan kuće (kafić, pivnica, restoran i sl.) gdje pivo pije 22% njih. Da podjednako konzumiraju i kod kuće i izvan kuće ističe pak 13% konzumenata te ih je 5% manje nego 2021.