Projekt Tradicionalno je ˝IN˝ je projekt udruge Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), a financiran je od Grada Zagreba u sklopu Javnog natječaja za dodjelu potpore za programe/projekte udruga za 2020.

Cilj projekta je promicanje i popularizacija tradicionalnih vrijednosti i običaja ruralnog prostora kroz promociju agroturističkih gospodarstava koja svoju ponudu zasnivaju na tradiciji kraja u kojem se nalaze.

Ukupno 9 studenata s tri visoko obrazovne institucije zajedno sa svojim mentorima rade na osmišljavanju promotivne strategije za tri odabrana poljoprivredna gospodarstva.

Projekt je baziran na očuvanju tradicionalnog bogatstva, gdje mladi svojim vještinama i zalaganjem  upoznaju građane s ruralnim vrijednostima i običajima te ih žele osvijestiti o važnosti njihovog očuvanja. Broj agroturističkih gospodarstava u Hrvatskoj se povećava iz godine u godine, a članovi Hrvatskog agroekonomskog društva su prepoznali neiskorištenost potencijala za razvoj novih agroturističkih gospodarstava i za kvalitetniju promociju baštine. Stoga je organizator odlučio angažirati studente da osmisle promotivnu strategiju i putem digitalnih marketinških alata učine tradicionalno IN.

Studenti imaju zadatak osmisliti i implementirati promotivnu strategiju, kako bi se javnosti, a posebice mlađoj populaciji približile tradicijske vrijednosti.  U tu svrhu su odabrana tri poljoprivredna gospodarstva iz različitih ruralnih područja, na kojima mladi izrađuju popis gastronomske baštine i običaja u svrhu promocije.

Aktivnosti

Projekt se sastoji od tri faze.

U prvoj fazi, studenti u suradnji s mentorima, članovima Hrvatskog agroekonomskog društva i nastavnicima tri spomenute visokoškolske institucije te vlasnicima tri odabrana agroturistička gospodarstva, prikupljaju podatke o gastronomskoj baštini i običajima pojedinog ruralnog područja.

Druga faza projekta se odnosi na definiranje promotivnih strategija i promociju triju odabranih gospodarstva s naglaskom na tradiciju, gastronomiju i običaje kraja. Studenti u skupinama, uz podršku mentora i vlasnika agroturističkih gospodarstava, osmišljavaju i izrađuju/dorađuju promotivne materijale za odabrano agroturističko gospodarstvo.

Treća faza projekta obuhvaća predstavljanje svih promotivnih rješenja i diseminaciju rezultata. Izrađeni promotivni materijali, kao i rezultati projekta će biti predstavljeni  na zajedničkom skupu.

Ishodi

Ishod projekta i promotivnih kampanja doprinijet će popularizaciji gastronomskih specijaliteta, običaja te tradicije ruralnog kraja. Očekuje se povećana svijest zajednice, posebice mladih o važnosti očuvanja tradicijskih vrijednosti i običaja.

Izravni korisnici projekta su studenti i agroturistička gospodarstva uključena u projekt, ali i sva ostala agroturistička gospodarstva, akademska zajednica i svekolika javnost.

Poziv na zajednički skup

Iako je skup trebao biti održan u prostorijama Matice hrvatske, zbog epidemioloških i sigurnosnih razloga će biti održan u ˝online˝ okruženju.

Skup će se održati 14. prosinca 2020., preko platforme ˝Zoom meetings˝, a svi zainteresirani se mogu priključiti putem poveznice:

https://us02web.zoom.us/j/87569116692?pwd=WDRzQnQxb2tmcnJHZG51aVpZN2RSZz09

OPG Mario Romulić
OPG Rakić

OPG Tomurad

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakKTC brine o zaposlenicima i uslijed koronakrize!
Sljedeći članakIzdano prvih 940 Odluka o isplati potpore ukupne vrijednosti 46 milijuna kuna
gospodarski
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.