Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju raspisala je IPARD natječaj za mjeru 103 „Ulaganja u preradu i trženje poljoprivrednih i ribarskih proizvoda“, koji je otvoren od 24. ožujka do 7. travnja 2014. godine.

Sve važne informacije o natječaju za ovu mjeru možete pročitati u Vodiču za korisnike mjere 103, odnosno u Pravilniku o provedbi mjere 103 (NN 36 14). Kriteriji provedbe, korisnici, prihvatljiva ulaganja ostaju isti kao i do sada, a izmjene koje su napravljene bile su u cilju ubrzanja obrade prijava.  Svi projekti koji se ugovore po ovom natječaju, financirat će se iz sredstava Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj (EAFRD).  Više informacija na  info@apprrr.hr  i  eafrd@mps.hr.
 

 width=

Prethodni članak693 tisuća kuna iz IPARD -a za sustav za navodnjavanje
Sljedeći članakBIAM – 22. međunarodni sajam alatnih strojeva i alata ZAVARIVANJE – 25. međunarodni sajam zavarivanja i zavarenih konstrukcija 9. do 12. 04. 2014.
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.