src=

Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo turizma i HGK trodnevnom manifestacijom Hrvatska tržnica u Mađarskoj predstavili su turističko-proizvodnu ponudu Hrvatske s ciljem promocije hrvatskih proizvoda i Hrvatske kao turističke destinacije. Hrvatska tržnica u Budimpešti održava se do 25. svibnja 2017. godine na najljepšoj tržnici Europe „Nagy Vásásrcsarnok“. Svoje ponude i proizvode predstavlja 21 hrvatski proizvođač. 

Manifestaciju su službeno otvorili ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić i ministar turizma Gari Cappelli u prisustvu potpredsjednika Hrvatske gospodarske komore Josipa Zahera u utorak, 23. svibnja 2017. godine.
Danas, drugog dana manifestacije održan je Doručak s hrvatskih farmi na kojemu su se doručkovali prehrambeni proizvodi s oznakama kvalitete: meso, mlijeko i jaja s hrvatskih farmi, med iz Lijepe naše, te brašno i kruh s hrvatskih polja. 

Uz hrvatskog ministra poljoprivrede Doručku u Budimpešti prisustvovao je i njegov mađarski kolega Istvan Nagy, zamjenik ministra poljoprivrede Republike Mađarske koji je pohvalio dobru ponudu hrvatskih prehrambenih proizvoda i Hrvatsku kao jednu od omiljenih turističkih destinacija mađarskih turista. Svoju podršku ovom projektu dali su i hrvatski veleposlanik u Mađarskoj Goran Grlić Radman i bosanskohercegovacki veleposlanik u Mađarskoj Aleksandar Dragičević .

Podsjetimo, velikim Doručkom s hrvatskih farmi koji je održan u Zagrebu 13. svibnja završila je višemjesečna informativna kampanja Ministarstva poljoprivrede i Hrvatske poljoprivredne agencije po hrvatskim županijama, koja je promovirala domaće proizvode i poticala njihovu potrošnju. U kampanji je sudjelovalo oko 500 poljoprivrednih proizvođača iz cijele Hrvatske.
Mađari su uvijek rado viđeni gosti naših turističkih odredišta i drago mi je što je Doručak s hrvatskih farmi svoju inozemnu premijeru doživio upravo u Budimpešti. Desetljećima se govori o nužnosti povezivanja domaćih proizvođača i ugostiteljskih i hoteljerskih objekata i zadovoljan sam što smo stvari pokrenuli u pravom smjeru. Nismo se bavili samo promotivnim aktivnostima već smo u propise ugradili odredbe koje će našim proizvođačima omogućiti poštene uvjete rada i u pravima ih izjednačiti s njihovim europskim kolegama. Suradnja s turističkim sektorom iznimno nam je važna jer daje najbolje rezultate i za poljoprivrednu proizvodnju i za turističku ponudu. Nije još prošlo dovoljno vremena za ocjenu uspješnosti provedenih mjera, no prvi statistički pokazatelji govore da smanjujemo uvoz i povećavamo izvoz poljoprivrednih i prehrambenih proizvodaizjavio je ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić. 

Prethodni članakGdje i kako naći podatke o uzgoju gljiva?
Sljedeći članakKako dobiti reznice malina i kupina?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.