U tijeku su natječaji Europske komisije vezano za promociju poljoprivrednih proizvoda. Rok za prijavu je 14.05.2024.

 Područja koja će se financirati:

  1. Ekološki proizvodi prema shemi kvalitete Unije ili održiva poljoprivreda Unije i dobrobit životinja u bilo kojoj trećoj zemlji/zemljama
  2. Europske poljoprivredne metode i prehrambeni proizvodi te sheme kvalitete
  3. Svježe voće i povrće na unutarnjem tržištu u kontekstu uravnotežene i zdrave prehrane
  4. Održiva poljoprivreda Unije i dobrobit životinja
  5. Sheme kvalitete Unije ili prednosti poljoprivrednih proizvoda Unije
  6. Informacije i promocija u bilo kojoj trećoj zemlji/zemljama
  7. Sheme kvalitete Unije
  8. Metoda ekološke proizvodnje
  9. Održiva poljoprivreda Unije i dobrobit životinja
  10. Podrška za jednostavne programe koji ciljaju Kanadu, SAD ili Meksiko
  11. Potpora jednostavnim programima koji promiču organske proizvode prema shemi kvalitete Unije ILI održivu poljoprivredu Unije i dobrobit životinja u bilo kojoj trećoj zemlji/iesAGRIP-SIMPLE-2024-TC-ORG-
  12. Podrška za jednostavne programe koji ciljaju Kinu (uključujući Hong-Kong i Macao), Japan, Južnu Koreju, Tajvan, jugoistočnu Aziju ili južnu Aziju
  13. Voće i povrće na unutarnjem tržištu u kontekstu uravnotežene i zdrave prehrane
  14. Podrška za jednostavne programe koji ciljaju na druga zemljopisna područja
  15. Shema kvalitete Unije za metode ekološke proizvodnje

POVEZNICA NA NATJEČAJE

Prethodni članakŠparoga – cijenjeno dijetalno povrće
Sljedeći članakPojava influence ptica na farmi purana
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.