Destinacija Sv. Ivan Zelina postaje odredište za istraživanje i uživanje u skrivenom, čarobnom svijetu prirode. Sve atrakcije su na dohvat ruke u novoj informativnoj brošuri za privatne iznajmljivače

Turistička zajednica Sv. Ivan Zeline predstavila  u Izletištu Vina Kos Jurišić novi, zanimljivi i jedinstveni turistički projekt Čarobni zelinski vilinski park. U suradnji s privatnim iznajmljivačima projektom se povezuje objekte privatnog smještaja u Sv. Ivanu Zelini s bogatom prirodnom baštinom, ali i legendama koje se uz nju vežu dugo u povijest.

31 smještaj obilježen je s 31-om različitom biljkom, svaki s onom koja je najbliža njegovom okruženju i na određeni način ga obilježava. Autorica projekta, dr. sc. Romana Lekić, za svaki je objekt specifično povezala jednu od brojnih tema iz svijeta biljaka i narodnih legendi te istaknula:

Uz slavensku mitologiju, gdje je istaknuta poveznica s pučkim kalendarom uključene su i priče iz drugih mitova kao baza za interkulturalno  spajanje i brend komunikaciju. Naglašeni su i tradicijski obredi i rituali koji su i danas prisutni u folkloristici. Oni su na znanstveni način obrađeni i opisani od recentnih autora.

Svaki objekt na ovaj način postao je jedinstveno mjesto koje spaja, prezentira i educira posjetitelje o vidljivom i skrivenom bogatstvu okruženja u kojem boravi. Vidljivi, zeleni svijet prirode oduvijek je bio inspiracija stanovnicima, a ovim projektom postaje inspiracija i posjetiteljima.

Zaokružen doživljaj boravka

Turistička zajednica Sv. Ivana Zeline projektom „Čarobni zelinski vilinski park“ kreirala je novi turistički sadržaj povezivanjem ključnih atrakcija destinacije s dionicima i tako stvorila zaokruženi doživljaj boravka u Sv. Ivanu Zelini.

-Boravak u prirodi, enogastronomija i privatni smještaj osnovna su obilježja cjelogodišnje ponude Sv. Ivana Zeline. Doživljaj je ključna atrakcija naše destinacije. Ideja koja je u temelju projekta je stvaranje zaokruženog, neprekinutog doživljaja destinacije prezentacijom atrakcije radi koje nas gosti najčešće posjećuju, a to je priroda. Poznavanje i prezentacija tajni prirode vlasnici objekta komuniciraju prema svojim gostima, svaki uz svoju biljku koja je pomno odabrana za svaki objekt, predstavljena pojedinačnim vizualom i specifičnom pričom, istaknula je direktorica Turističke zajednice Sv. Ivana Zeline, Marinka Zubčić Mubrin.

Voditeljica predstavljanja mr. sc. Ružica Rašperić u uvodnom izlaganju rekla je o projektu:

-S obzirom na dugogodišnje iskustvo direktorice Turističke zajednice grada Svetog Ivana Zeline gđe Marinke Zubčić Mubrin ne čudi što je prepoznala važnost i potencijal smještaja u kućama za odmor te je zajedno s autoricom projekta dr. sc. Romanom Lekić  kroz novi kreativni model povezala, integrirala i umrežila lokalne iznajmljivače kroz doživljaj. Spajanje je osmišljeno i kroz glazbu i ritam tako da svaka kuća ima svoju pjesmu i simbol. Na ovaj način svaki je objekt jedinstven, mjesto koje prezentira, educira i relaksira, komunicira s  gostima.

S obzirom  na novi zakonski okvir gdje je fokus na održivosti upravljanja turizmom, svakoj je destinaciji dana prilika da usmjeri svoj turistički razvoj. Ovim projektom TZG Svetog Ivana Zeline podiže kvalitetu turističkog proizvoda i stvara brend koji će utjecati na povećanje potražnje posjetitelja za destinacijom. Tako direktno utječe na ekološku, ekonomsku i društvenu održivost.

Informativna brošura

Tonči Glavina, novi ministar turizma, izjavio je:

-Smještaj u domaćinstvu iznimno je važan dio naše turističke ponude. Upravo zato smo u programu vlade definirali kako ćemo sustavno ulagati u poboljšanje kvalitete i brendiranje smještaja kod domaćina.

Današnje predstavljanje, ali i ugodno turističko druženje u okruženju zelinskih vinograda, bilo je prigoda i za predstavljanje još jedne aktivnosti Turističke zajednice Sv. Ivana namijenjene privatnim iznajmljivačima. Poštujući turizam kao užitak bez granica, ali i aktivnost koja se planira, za sve objekte privatnog smještaja pripremljena je informativna brošura „Sveti Ivan Zelina i okolica“. Brošura na jednom mjestu, u svakom objektu, što znači ne samo dostupno nego i inspirativno za one koju su Sv. Ivan Zelinu odabrali za svoju destinaciju ugode i odmora, predlaže i pruža informacije o aktivnostima, atrakcijama, izletima, tematskim rutama i gastronomiji. Ako trebate informaciju ili inspiraciju više – brošura je spremna.

Sv. Ivan Zelina nastavlja s aktivnostima sadržajnog obogaćivanja boravka gostiju kreiranjem jedinstvenih doživljaja kao motiva za prvi, a potom i ponovni posjet destinaciji.

Svaka kuća je dobila svoju oznaku s dva QR koda. Prvi QR kod vodi na web stranicu kuće. Drugi vodi na web stranicu visitzelina.hr gdje su sve kuće uključene u projekt.

Link: https://visitzelina.hr/zelinas-enchanted-fairy-park

Foto: Matija Grgas, Lorena Hubina

Prethodni članakHrvatska je mala zemlja, ali velesila po kvaliteti maslinovih ulja
Sljedeći članakKoju košnicu odabrati?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.