Ocjenjivanje rakija i likera napokon se približilo svom početku! U četvrtak, 27.11. i petak, 28.11., na Prehrambeno – biotehnološkom fakultetu u Zagrebu ocjenjivat će se preko 80 uzoraka rakija i više od 40 uzoraka likera. Šampioni će biti proglašeni na samom CROAGRO sajmu u subotu, 7. prosinca, s početkom u 15:30 u paviljonu 11c Zagrebačkog velesajma.

Uoči sajma CROAGRO mnogi poljoprivredni proizvođači bili su pozvani poslati uzorke svojih poljoprivrednih proizvoda na ocjenjivanje kako bi se izabrali najbolji kojima će se dodjele i priznanja svečano dodijeliti na sajmu. Tako se za sudjelovanje na međunarodnom ocjenjivanju  rakija i likera prijavilo preko stotinu proizvođača rakija i likera ponajviše iz Hrvatske, Srbije te Bosne i Hercegovine, a onda i iz ostalih zemalja ove regije. Velik broj prijavljenih uzoraka i jaka konkurencija učinit će ovo ocjenjivanje i natjecanje još zanimljivijim. Ocjenjivat će se rakije od kruške, loze, jabuke, dunje, šljive, loze, oraha, kupine, aronije itd., likeri od višnje, smokve, aronije, a bit će i zanimljivih kombinacija poput likera od naranče i kave, jabuke i meda, tamne pive, lovora, medice ili pak lavande.

Ocjenjivanje rakija i likera organizira Gospodarski list u suradnji s Agronomskim fakultetom  i Prehrambeno – biotehnološkim fakultetom u Zagrebu. Stručna međunarodna komisija ocjenjivat će boju, bistroću, tipičnost, miris i okus rakija/likera po sustavu bodovanja od 1 do 20. U svakoj kategoriji bit će proglašen najbolji šampionski uzorak. Uz medijsku promociju proizvođača rakija i likera, doc. dr. sc. Marin Mihaljević Žulj s Agronomskog fakulteta u Zagrebu održat će i stručno predavanje o “Najčešćim manama rakija i kako ih izbjeći”.

Potrošnju rakija ugrožava i agresivni marketing i financijska snaga u industriji konkurentskih pića, stoga je i ovo prigoda da se dodatno popularizira i promovira kultura rakije. Na natjecanju će biti istaknuti najbolji proizvođači koji će biti nagrađeni za svoj uspjeh te kvalitetu rakija i likera.

Rakija povezuje ljude, stvara prijateljstva i širi dobru volju jer uz rakiju se slavi rađanje, ispraća na vječni počinak, ali i slavi život!

Zato, nemojte propustiti treći dan sajma, subotu 07.12.2019., kad će se od 15:30 sati održati proglašenje pobjednika, dodjela priznanja, a nakon toga na štandu Gospodarskog lista i kušanje rakija i likera.

Veselimo se vašem dolasku!

Postavi pitanje autoru klikom ovdje
Prethodni članakIsplaćeno gotovo 20 milijuna kuna proizvođačima jabuka
Sljedeći članakGospodarski list u zemlji Djeda Božićnjaka
gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.