Koncesionar za odvoz smeća ne pridržava se novog Zakona o komunalnom otpadu, te time krši Zakon, a poslali su mi račun po nedozvoljenim kriterijima. Što će se dogoditi ako ne platim taj račun i kako sud reagira na to?
Ako ste nezadovoljni uslugama i računom za odvoz komunalnog otpada, upućujemo vas na mogućnost pisanog prigovora pružatelju usluge. Odredbom članka 8. stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 79/07, 125/07, 75/09, 79/09, 89/09, 133/09) propisana je obveza svakog trgovca da omogući potrošačima podnošenje pisanih prigovora, bilo u prodajnom prostoru ili putem pošte, telefaks uređaja ili elektroničke pošte, te obvezu da na iste odgovori najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. S obzirom na navedeno, imate pravo podnijeti pisani prigovor pružatelju usluge ako niste zadovoljni pruženom uslugom i računom. Trgovac, odnosno pružatelj usluge je dužan očitovati vam se o prigovoru najkasnije u roku od 15 dana. Može se podnijeti i reklamacija Povjerenstvu za zaštitu potrošača osnovanom pri komunalnom društvu sukladno odredbama o javnim uslugama koje se pružaju potrošačima prema Zakonu o zaštiti potrošača, ili prigovor koji se izjavljuje komunalnom društvu i nadležnom tijelu (ministarstvu) sukladno odredbama o zaštiti od postupanja pružatelja javnih usluga iz Zakona o općem upravnom postupku. Ako građanin nije zadovoljan poduzetim mjerama nadležnog tijela, može pokrenuti upravni spor pri upravnom sudu. Za detaljnije obavijesti o Zakonu o otpadu, obratite se Ministarstvu zaštite okoliša i prirode, Ulica Republike Austrije 14, Zagreb, u čijoj je nadležnosti davanje mišljenja na navedeni Zakon.

G. L.

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakKrivo upisani vlasnik čestice
Sljedeći članakPčelinja posla
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.