Često na ulici vidim napuštene pse koji sami lutaju pa me zanima postoji li neka zakonska obveza o čipiranju pasa koja se mora poštovati?
Pravilnikom o označavanju pasa obvezno je označavanje mikročipom, a 13. lipnja 2011. istječe rok do kojega svi psi u Hrvatskoj moraju biti mikročipirani. Oni koji se ne pridržavaju ove zakonske obveze mogu biti kažnjeni novčanom kaznom u iznosu od 2.000 do 6.000 kuna. Mikročip je malena kapsula
veličine zrna riže, napravljena od stabilnog materijala koji nije opasan za pse. Mikročip sadrži jedinstveni identifikacijski broj koji se može očitati pomoću čitača, a koji, unesen u zaštićenu bazu podataka, daje informacije o skrbniku i životinji. Mikročipiranje se obavlja samo jednom i moguće ga je obaviti u svakoj veterinarskoj ambulanti.

Prethodni članakPrenamjena poljoprivrednog i šumskog zemljišta
Sljedeći članakIsplativa poljoprivredna proizvodnja
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.