Je li moguće prodati nekretninu gdje ima više vlasnika, ako se jedan od njih ne slaže s prodajom?
S pravne vas strane ništa ne sprječava da prodate svoj idealni suvlasnički dio nekretnine, te za to vam nije potreban pristanak ostalih suvlasnika. Ukoliko ne možete pronaći kupca koji bi kupio sam vaš idealni dio nekretnine, uvijek možete provesti etažiranje iste. Ukoliko drugi suvlasnici ne žele provesti postupak etažiranja niti potpisati diobni ugovor, možete inzistirati na razvrgnuću suvlasničke zajednice. Najjednostavniji put koji zahtijeva najmanje vremena i troškova jest razvrgnuće pismenim sporazumom. U takvom sporazumu s drugim suvlasnicima možete dogovorno urediti i način razvrgnuća. Ukoliko ostali suvlasnici ne pristanu na sporazumno razvrgnuće suvlasničke zajednice, isto se može ostvariti putem suda u izvanparničnom postupku. Tada će sud pravomoćnom presudom razvrgnuti suvlasničku zajednicu na način da istu geometrijski podijeli, ili ju proda na javnoj dražbi, te podijeli novac između vas i ostalih suvlasnika nekretnine.

N. T.

Prethodni članakNove isplate iz IPARD-a
Sljedeći članakNatječaj za upis MBA poslijediplomskog studija na Agronomskom fakultetu
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.