""
Gospodarski list i Infomart Zagreb, pod pokroviteljstvom Hrvatskog
društva biljne zaštite, organiziraju prvi izbor za najbolju
poljoljekarnu u Hrvatskoj.

U dvije kategorije;
POLJOLJEKARNA (do 100 m² zatvorenog prodajnog prostora) i
POLJOLJEKARNA – distribucijski centar (više od 100 m² zatvorenog prodajnog
prostora)

Izmeđ u 32 potencijalna kandidata, prosudbeno tijelo koje imenuju organizatori, odabrat će
prema unaprijed utvr enim kriterijima najbolju poljoljekarnu u Hrvatskoj u 2014. godini.

                           

Izbor podržava

                

 
""   
""

PRIJAVNICA

Ovdje vam predstavljamo svih 8 objavljenih kandidata:
___________________________________________________________________________

"" 

1. Godina osnutka
PZ Prvča osnovana je 10. svibnja 1990. godine u naselju Prvča u predgrađu Nove Gradiške.
2. Broj zaposlenih
2 zaposlenih (1 diplomirani inženjer agronomije).
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Da, veliki broj stručnih djelatnika jamstvo je dobre i kvalitetne usluge našim kupcima.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
950 artikala, ali širina ponude ovisi o sezoni.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
293 m²zatvorenog prodajnog i skladišnog prostora, ukupna površina prodavaonice oko 1600 m².
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Većim kupcima PZ Prvča Daruvar omogućava besplatnu dostavu.
7. Radno vrijeme
Pon-pet: 9-17 h, sub: 8-14 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
Za 30-40 vozila.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Internetska stranica: www.prvca.hr, suradnja s lokalnim radio i televizijskim postajama i stručnim novinama.
11. Ciljevi u 2014
Uvođenje programa novih proizvoda eko zaštite (sjemena nove generacije bez GMO-a) i specijaliziranih eko gnojiva. Otvaranje enološkog laboratorija kako bi proširila svoju ponudu.
12. Dugoročne ambicije
PZ Prvča planira izgradnju postrojenja za proizvodnju stočne hrane s naglaskom na premixe, čime bi kupcima mogla ponuditi domaću kvalitetu i sigurnost iste.
13. Akcije, popusti, promocije…
Permanentno su u tijeku akcije i popusti određenih zaštitnih sredstava i drugih artikala. U suradnji sa partnerima organiziraju se dani promocija.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
PZ Prvča surađuje s više od 100 partnera od kojih su najveći dio domaće tvrtke.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna
Poljoljekarna u Daruvaru smještena je u relativnoj blizini središta grada te je zbog toga specifična jer ima velik broj kupaca hobi proizvođača, vinogradara, voćara i povrtlara.
Zbog toga je u prodaji potrebna velika stručnost i širina znanja o raznim poljoprivrednim kulturama.
16. Slogan tvrtke
„Prvča u pravi čas!“

""___________________________________________________________________________

"" 

1. Godina osnutka
Tvrtka Sjeme d.o.o. -1997., Agrocentar Sjeme 2012.          
2. Broj zaposlenih
6 stalno zaposlenih, 2 agronoma i 3 poljoprivredna tehničara.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Besplatni savjeti iz svih područja, također i na lokalnoj TV postaji.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
2100 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
350 m² unutarnji prodajni prostor i 1000 m² vanjski prostor.
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da, dostavlja se roba posebnim kupcima.
7. Radno vrijeme
Pon-pet: 7-20 h, sub: 7-17 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
32 službena parkirna mjesta i 2 za invalide.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Internetska stranica: www.sjeme.hr.
Sjeme d.o.o. oglašava u svim dostupnim medijima. Na promidžbu  se troši 270.000,00 kn godišnje.
11. Ciljevi u 2014
Povećati promet i unaprijediti usluge Agorcentra Sjeme, koji je na izvrsnoj lokaciji.
12. Dugoročne ambicije
Zadržati važnu ulogu u poljoprivrednoj djelatnosti.
13. Akcije, popusti, promocije…
Neprestano u ponudi asortiman na akciji, čime se nastoji udovoljiti zahtjevima kupaca.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Kroz veletrgovinu suradnja je aktivna sa svim poslovnim subjektima RH iz poljodjelatnosti.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna
Dobra lokacija, ističe se urednošću, širokim asortimanom,
diskontnim cijenama. U ponudi je 100 vrsta raznog gnojiva, 480 artikala iz asortimana navodnjavanja, 28 vrsta programatora za navodnjavanje. Ističe se vlastitom biljnom, dendrološkom proizvodnjom, projektiranjem i ugradnjom, te održavanjem sustava za navodnjavanje, a posebno hortikulturnih sadržaja na javnim površinama i kod privatnih subjekata. Sjeme d.o.o. jedinstveni autor 5 DVD filmova iz područja poljodjelatnosti.
16. Slogan tvrtke
„Kako siješ, tako ćeš i žeti, a Sjeme vama na usluzi i zimi i ljeti!”

""

__________________________________________________________________
""
1. Godina osnutka
Osnovan je 1992. godine  i do danas posluje na istoj adresi.
2. Broj zaposlenih
U poljoljekarni je 3 zaposlenih (1 diplomirani inženjer agronomije, 1 poljoprivredni tehničar fitofarmaceut i 1 opći poljoprivredni tehničar).
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Da, savjetovanje tijekom cijele godine.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
Više od 2000 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
Prodajni zatvoreni prostor 65m², skladišni prostor 150m² i natkriveni prostor 110m².
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da.
7. Radno vrijeme
Pon-pet: 8-17 h, sub: 8-13 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
8 parkirnih mjesta.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Internetska stranica: www.biogal.hr,
Biogal se često oglašava u tisku i na internetskim portalima.
11. Ciljevi u 2014
Uvođenje asortimana ukrasnog bilja, održavanje aktivne marketinške politike, privlačenje novih kupaca.  
12. Dugoročne ambicije
Dobivanje poticaja iz fondova EU-a pisanjem projekata, te ulaganje u ostakljivanje prostora zbog povećanja prodajnog prostora, kako bi poljoljekarna bila što suvremenijeg izgleda.
13. Akcije, popusti, promocije…
Za unaprijed naručenu robu, kao i na količinu, kupci dobivaju popust. Akcijske cijene pri kraju sezone, pojedini artikli, najčešće sredstva za zaštitu bilja i sjemenska roba (hibridi kukuruza) na popustu tijekom cijele godine.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Suradnja sa svim eminentnim proizvođačima iz Hrvatske. Biogal u ponudi ima stočnu hranu, domaće lozne cijepove i sortiment autohtonih sadnica voćaka od manjih proizvođača.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna
Širinom asortimana na malom prostoru, stručnošću zaposlenika,  suvremenim i renoviranim prodajnim prostorom. Besplatna dostava za cjelokupni asortiman, mogućnost slanja robe poštom. Poljoljekarna nudi i opremu za navodnjavnje.
16. Slogan tvrtke
„Biogal – Galaksija ponude, prihvatljivih cijena i stručnosti!“ 

""
__________________________________________________________________
""
1. Godina osnutka
Tvrtka Cipro je osnovana 1992. godine.
2. Broj zaposlenih
4 zaposlena, od čega su 2 agronoma i 1 poljoprivredni tehničar.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Poljoljekarna nudi potpunu podršku svakom kupcu, od savjeta o uzgoju, pa do instalacije nabavljene opreme.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
U ponudi se nalazi više od 2500 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
200 m² trgovina, 300 m² skladišnog prostora.
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Dostava se vrši kamionima po cijeloj Hrvatskoj.
7. Radno vrijeme
Pon-pet: 7-19 h, sub: 7-13 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
Cca. 50 mjesta
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Internetska stranica: www.cipro.hr, facebook stranica: Cipro-doo.
Izdaje katalog svih svojih proizvoda, katalog Yara gnojiva, te vlastite brošure o sistemima za navodnjavanje, plasteničkim folijama i grijanju u plastenicima.
11. Ciljevi u 2014
Cilj je postići poslovni uspjeh u svim centrima, te zadobiti povjerenje novih kupaca u dva nova agrocentra Tužno i Novi Marof. U planu je otvaranje laboratorija za analize vina i tla, kao i  povećanje broja savjetodavnih seminara za poljoprivrednike.
12. Dugoročne ambicije
Daljnji rast u poslovanju, 50 % do kraja 2015. g., instalacija on-line kupovine, uvođenje potrošačkih kartica za kupce kojima će kupci ostvarivati brojne pogodnosti.
13. Akcije, popusti, promocije…
Aktualna akcija na: lozne cjepove, odabrana sredstva za zaštitu bilja, hibride kukuruza, Yara gnojiva, te popust od 20% na protugradne mreže. Agrocentar Cipro kroz cijelu godinu kupcima omogućuje plaćanje do 12 rata bez kamata.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Od domaćih proizvođača plasira na tržište: lozne cjepove, voćne sadnice, sadnice jagoda, sjemenski krumpir, plastičnu galanteriju, supstrate, stočnu hranu i dr.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna
Odskače iz prosjeka svojim modernim uređenjem interijera, širinom asortimana i stručnošću osoblja. Prilagodba asortimana željama kupaca, mogućnost narudžbe preko Facebooka, te savjetodavni karakter internet stranica, te beskamatno kreditiranje kupaca. Uskoro, ovo će biti jedina poljoljekarna s vlastitim enološkim i pedološkim laboratorijem.
16. Slogan tvrtke
„Cipro, za vaš uspjeh u poljoprivredi!“

""__________________________________________________________________""

1. Godina osnutka
Fitopromet d.o.o. osnovan je 1992. a Centar u Lučkom otvoren je 2013.g.
2. Broj zaposlenih
U Centru su 3 zaposlena djelatnika, 2 agronoma.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Da (savjetovanje pri izboru i primjeni sredstava za zaštitu bilja, gnojiva i ostalih proizvoda).
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
4000 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
Cijeli objekt 400 m², unutarnji dio 150 m².
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da.
7. Radno vrijeme:
Pon-pet: 8-18 h, sub. 7,30-14 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
Za 15 vozila.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Internetska stranica: www. fitopromet.hr, facebook stranica: www.facebook.com/ fitopromet.zagreb, radio emisije, izdavanje kataloga i brošura za profesionalne
proizvođ ače i hobiste.
11. Ciljevi u 2014:
Izravni kontakt s poljoprivrednim proizvo đačima, kroz radionice
eminentnih stručnjaka iz voćarstva, vinogradarstva i zaštite bilja koji
posjetiteljima centra daju korisne informacije, savjete i
preporuke uz demonstracije praktične primjene, obilazak poljoprivrednih
imanja, ponuda i dostava visoko kvalitetnih proizvoda, davanje stručnih
savjeta i preporuka za njihovu primjenu, pravovremeno informiranje o
novitetima na tržištu.
12. Dugoročne ambicije
Pružanje potpune usluge svima koji se proizvodnjom bave profesionalno,
kao i onima koji proizvode za vlastite potrebe, na području grada
Zagreba i okolice.
13. Akcije, popusti, promocije…
Promotivne akcije održavaju se svaki mjesec.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Izvrsna suradnja sa svim relevantnim partnerima u Hrvatskoj i u inozemstvu.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna:
Ima sadni materijal iz vlastite proizvodnje (mnogo starih domacih
sorata), cjeloviti program zaštite po kulturama i za profesionalne
korisnike i za hobiste (vlastiti katalog), ekološki program.
16. Slogan tvrtke :
„Ako ste zadovoljni, recite svima!“

""
___________________________________________________________________________""
1. Godina osnutka
Tvrtka Poljocentar d.o.o. osnovana je početkom 1992. g. sa sjedištem u
Križevcima,  a poslovnica broj 19 u Bjelovaru, Bilogorska b.b. (Poslovna
zona Istok), otvorena je 2011. g.
2. Broj zaposlenih
Poljocentar zapošljava ukupno stotinjak stalnih djelatnika, a u
poljoljekarni broj 19. šest djelatnika od čega 5 visoko obrazovanih iz
područja agronomije i ekonomije.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Da, uključujući savjetovanje u izgradnji.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
3000 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
Poljoprivredna ljekarna svoju djelatnost obavlja na ukupno 7000
m2 prodajnog prostora, od čega sama trgovina ima 260 m2, zatvorena
skladišta 260 m2, a ostalo je otvoren skladišni prostor.
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da.
7. Radno vrijeme:
Pon-pet: 7-19 h, sub. 7-14 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
Za 10 vozila.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Na lokalnoj televiziji, poljoljekarna se često navodi kao primjer dobre
trgovačke prakse, a ne samo u promidžbenom programu. Svoj asortiman i
akcije također promovira u regionalnim tiskovinama i na vlastitoj
internet stranici (www.poljocentar.hr).
11. Ciljevi u 2014:
Osnovni cilj u 2014. godini: postati najposjećenija poljoljekarna u
Bjelovaru i široj okolici, odnosno stalno povećavanje broja  zadovoljnih
kupaca.
12. Dugoročne ambicije
Postati glavna poljoapoteka u županiji, svojim asortimanom i uslugom
zadovoljiti svakog kupca,  iz svih grana poljoprivrede. Prvi izbor
svakog poljoprivrednika.
13. Akcije, popusti, promocije…
Svakodnevne akcije, popusti i promocije koje se izmjenjuju jedna za drugom.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Surađuju s nizom domaćih i stranih dobavljača, posebno kada je riječ o
distribuciji svih registriranih sredstava za zaštitu bilja.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna:
Ono što ovu poljoljekarnu zaista čini posebnom je mogućnost otkupa kukuruza i pšenice, također i usluga vaganja na mosnoj vagi.
16. Slogan tvrtke :
„Sve za poljoprivredu, sve za gradnju“

""
___________________________________________________________________________
""
1. Godina osnutka
Osatina Grupa d.o.o osnovana je 1993. g. a u Vođincima, ima desetu  poljoljekarnu otvorenu 2013. g.
2. Broj zaposlenih
1 agronom i 2 poljoprivredna tehničara.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Da.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
1000 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
Novoizgrađena zgrada u kojoj je smještena poljoprivredna ljekarna velika je  288 m², od čega je 120 m² prodajnog prostora.
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da.
7. Radno vrijeme:
Pon-pet: 7-19 h, sub. 7-13 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
Za 12 vozila.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Putem svoje web stranice www.osatina.hr,
lokalne manifestacije „Dani otvorenih vrata“ (15., 22. i 29  ožujka),
najmjenjenih svim zainteresiranima, tjedne emisije na Radio Đakovu , u
sezoni od ožujka do svibnja, tvrtka Osatina je jako prisutna u medijskom
prostoru.
11. Ciljevi u 2014:
I u 2014. uslugama i savjetovanjem vodimo brigu o kvaliteti odnosa s kupcima i stanovništvom, te rast prihoda.
12. Dugoročne ambicije
Privlačenje što većeg broja kupaca-proizvođača iz Osječko – baranjske i
Vukovarsko – srijemske županije te pozicioniranje kao lidera u regiji u
poljoprivredno – trgovačkoj djelatnosti.
13. Akcije, popusti, promocije…
U više navrata godišnje imamo „dane otvorenih vrata“ s prigodnim popustima i nagradama, kakav je u Vođincima i 29.3.2014.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
15 % asortimana je iz vlastite proizvodnje tvrtke, a  u sjetvenom
razdoblju kreditiramo stalne kupce, sklapajući s njima ugovor o predaji
sve njihove merkatilne proizvodnje, nakon žetve.   
15. Po čemu je poljoljekarna posebna:
Ono što izdvaja poljoprivrednu ljekarnu Osatina u Vođincima jest
prodajni program  „Vego“- prostor u kojem se prodaje svježe voće i
povrće iz vlastite proizvodnje na 15 ha staklenika
16. Slogan tvrtke :
"Stvorena s prirodom"
""

___________________________________________________________________________
""
1. Godina osnutka
Agropanonija je osnovana 1996. a nastavlja tradiciju nekadašnjeg IPK
Oranica Osijek (Poljoljekarna na istoj lokaciji od 1971.g.).
2. Broj zaposlenih
4 zaposlena (1 agronom).
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Da.    
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
1000 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
85m² unutarnjeg dijela, uz skladište i 20 m² vanjskog dijela
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da.
7. Radno vrijeme:
Pon-pet: 7-14 h, sub. 7-12 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
Veliki parking gradske tržnice Karlovac.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Oglašavanje na lokalnim radio postajama u predsezoni.
11. Ciljevi u 2014:
S optimizmom se očekuje nova sezona, jer poljoprivredna proizvodnja i
zaštita bilja neće stati. „Jesti se uvijek treba“, a hrana ne raste u
tvroničkim halama.
12. Dugoročne ambicije
Proširenje asortimana i prodajnih kapaciteta, prodaja sadnog materijala, što trenutno nije moguće zbog ograničenosti prostorom.
13. Akcije, popusti, promocije…
Općenito u sezoni, redovito su na akcijama zaštitna sredstva.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Suradnja sa svim partnerima koji su cjenovno povoljni, kvalitetni i s dugoročnom odgodom plaćanja.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna:
Poljoljekarna je smještena na gradskoj tržnici, a dolazi i mnogo kupaca iz okolice Karlovca, zbog tradicije i povjerenja.
16. Slogan tvrtke :
„Tu smo, navratite ! Stara ekipa!“

""

""

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakŠnite od lješnjaka i čokolade
Sljedeći članakNovi rok za prijavu prijenosa prava na plaćanja – 28. travnja 2014.
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.