Udruga ruralnog turizma Hrvatske završila je danas on-line kampanju Idemo na selo u cilju popularizacije hrvatske poljoprivrede i seoskog turizma

Kampanja je provedena u razdoblju od 1.3.-30.5.2023. godine na na društvenim mrežama putem Facebook i Instagram profila Idemo na selo, i dosegnula je preko 1,8 milijuna korisnika u Hrvatskoj i Sloveniji. U okviru kampanje promovirana je ponuda 22 člana Udruge iz cijele Hrvatske s informacijama o dodatnim sadržajima u njihovoj okolici. 

Izrazito smo zadovoljni rezultatima ovogodišnje kampanje koju smo, na zahtjev naših članica, proširili i na slovensko tržište. Komentari korisnika na društvenim mrežama su većinski pozitivni, a zaprimili smo i brojne zahtjeve za učlanjivanje te upite vezano uz registraciju i poslovanje objekata seoskog turizma. To nas osobito veseli jer potvrđuje kako smo, kao jedina strukovna Udruga koja djeluje na nacionalnoj razini, stekli povjerenje pružatelja usluga i građana koji u sve većoj mjeri posjećuju hrvatsko selo. Koristim priliku zahvaliti Ministarstvu poljoprivrede na potpori, i brojnim medijima koji su bez financijske naknade pratili aktivnosti ovog projekta, istaknula je Aleksandra Kuratko Pani, voditeljica Udruge.

Promotivna kampanja dio je projekta Idemo na selo koji je omogućilo Ministarstvo poljoprivrede u iznosu od 37.500,00 kn u okviru Javnog poziva za financiranje aktivnosti udruga koje promiču poljoprivredu i vrijednost ruralnog prostora Republike Hrvatske.

Uz on-line promociju, Udruga je također izradila i informativne table s QR kodom, naljepnice i letke koji su postavljeni u objektima članica i članova te majice sa sloganom kampanje – Idemo na selo. Mrežna stranica idemonaselo.hr je unaprijeđena uz dodavanje informacija o radu Udruge i novim članovima, i dostupna na pet stranih jezika.

U cilju snažnijeg zagovaranja zajedničkih interesa i još kvalitetnije promocije ruralnog turizma,  Udruga poziva sve pružatelje usluga seoskog turizma (primjerice agroturizmi, izletišta, kušaone, ruralni objekti za smještaj i slično), pružatelje usluga pustolovnog turizma, kulturne i obrazovne institucije, nacionalne parkove i parkove prirode, turističke zajednice, turističke agencija, lokalne akcijske grupe i udruge, i sve ostale koji žele doprinjeti boljitku ruralnih prostora na učlanjenje. On-line obrazac prijave za članstvo dostupan je na mrežnoj stranici Idemonaselo.hr.

Prethodni članakPrerađivačima 6,6 milijuna eura zbog povećanja cijena energenata
Sljedeći članakRazmnožite sami svoju magnoliju (2)
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.