Dobra ekonomija je ona ekonomija koja je dobra. To je ekonomija koja podupire kvalitetu života u cijeloj zajednici; koja stvara obilje prilika i mogućnosti da zadovoljimo svoje potrebe bez ugrožavanja drugih; koja prihvaća odgovornost, a njeguje solidarnost; koja pravedno koristi i dijeli resurse; koja poštuje održivost ekosustava.

I na Drugoj konferenciji nastavlja se graditi prostor za učenje i komunikaciju, za razmjenu ideja i znanja, za suradnju na novim projektima i zajedničkim inicijativama dobre ekonomije. Stavlja se naglasak na stvarne priče i modele koji već postoje i osnažuju naše lokalne zajednice i društvo. Predavači su ljudi s terena, koji rade i žive dobru ekonomiju, koji je primjenjuju i grade primjere dobre prakse.

Pozivaju se svi na Drugu konferenciju o dobroj ekonomiji da zajedno upijaju energiju i uče o zadrugama i suradnji, društvenom poduzetništvu, solidarnoj ekonomiji, participativnom budžetiranju, etičnim bankama i fondovima, zajedničkom radu i volontiranju, borbi za očuvanje zajedničkih dobara i resursa, lokalnim valutama te izgradnji poštivanja različitosti i povjerenja u zajednici.

Skupna ulaznica za sva tri dana konferencije je 90 kuna. Dvodnevna karta bilo koja dva dana je 70 kuna. Dnevna ulaznica konferencije je 50 kuna. U cijenu ulaznice uključen je ručak.

Ulaznice se mogu kupiti na: https://www.entrio.hr/event/druga-konferencija-o-dobroj-ekonomiji-2242
Sudionici će dobiti na dar priručnik Dobra ekonomija u dobrim pričama.
Radni jezici konferencije su engleski i hrvatski. Osiguran je prijevod.

Više informacija i prijave na www.dobra-ekonomija.hr

Postavi pitanje autoru klikom ovdje
Prethodni članakUčinkovitija proizvodnja jabuka uz suvremenu informatičku podršku
Sljedeći članakBogato tlo za visok urod povrća
gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.