ENNA Fruit d.o.o. nova je tvrtka nastala povezivanjem poslovanja i interesa tvrtki Enna Agro d.o.o. i Marinada d.o.o. Ovim povezivanjem i sinergijom, koja proizlazi iz njega, ENNA Fruit preuzima vodeću poziciju u organizaciji proizvodnje, otkupu, distribuciji i preradi voća i povrća na području Hrvatske i regije. 

Hrvatsko tržište voća i povrća relativno je malo te je konsolidacija tržišta od strateškog značaja, i za poljoprivredne proizvođače i za kupce. Proizvođači dobivaju specijaliziranu infrastrukturu koja će im omogućiti najlakši pristup tržištu, a kupci robu visoke kvalitete pripremljenu za upotrebu po najvišim standardima. ENNA Fruit povezuje primarnu poljoprivrednu proizvodnju i tržište kroz kooperantske odnose, vlastite otkupne centre, preradu i distribuciju cjelokupnog asortimana voća  i povrća. Ovaj pristup kupcima osigurava kvalitetu, kontinuitet i količinu.

Poljoprivreda, da bi bila konkurentna i održiva, mora biti horizontalno i vertikalno integrirana. Tvrtka ENNA Fruit kroz integraciju osigurava sve potrebne inpute za proizvodnju, transfer znanja i tehnologija, dodanu vrijednost za proizvod, kao i prodajno tržište.

Situacija uzrokovana koronavirusom pokazuje da je nužna stabilna organizacija poljoprivredne proizvodnje i distribucije te integracija cijelog procesa od proizvodnje do plasmana proizvoda, s ciljem optimiziranja cijelog lanca.

O tvrtki ENNA Fruit

Djelatnost tvrtke ENNA Fruit jest organizacija proizvodnje, otkupa, nabave, skladištenja, pakiranja, prerade i prodaje svježeg voća i povrća. Proizvodni pogon za preradu voća i povrća, jedan je od najmodernijih u regiji, a nalazi se u Slatini.

Otkupni centri, specijalizirani za otkup, skladištenje i pakiranje svježeg voća i povrća nalaze se u Donjem Miholjcu, Lozanu, Varaždinu i Opuzenu.

Surađuju s nekoliko tisuća kooperanta te zapošljavaju oko 400 radnika.

Svježe voće i povrće otkupljuju kroz razgranatu kooperantsku mrežu iz cijele Hrvatske te osiguravaju visok standard proizvoda. Kroz skladištenje, sortiranje i pakiranje u svojim otkupnim centrima tvrtka osigurava kvalitetu i kontinuitet isporuka.

Vodeći su dobavljač banana i ostalih citrusa za tržište Hrvatske i regije.

Prerađeno, odnosno pasterizirano voće i povrće, proizvodi se u najmodernijem proizvodnom pogonu u regiji. Asortiman pasteriziranih proizvoda podijeljen je u tri proizvodna programa: slatki (džemovi, voćni namazi, pekmez i kompoti), kiseli (krastavci, paprika, cikla, feferon, ajvar i miješana salata) te HoReCa program. Proizvodi se prodaju pod privatnim markama trgovačkih lanaca i vlastitim brendom DoOra.

Prethodni članakŠećer ne dolazi na kraju?
Sljedeći članakHrvatskoj dodatnih 120 milijuna kuna za poljoprivredu
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.