U ponedjeljak, 27. siječnja, u Međunarodnom pomorskom muzeju u Hamburgu, uz hamburškog gradonačelnika Olafa Scholza kao supredsjedatelja, povjerenica za pomorstvo i ribarstvo Maria Damanaki pokrenut će „Neodvojivu” kampanju Europske komisije za promicanje održivog ribolova diljem Europe. Kampanja je dio zahuktale reforme zajedničke ribarstvene politike koja je stupila na snagu u siječnju 2014.

Opći je cilj nove zajedničke ribarstvene politike (ZRP) održivo ribarstvo. Ta je poruka uzeta kao glavno načelo neodvojive kampanje u kojoj se europskim potrošačima i ostalim tržišnim dionicima daju praktične informacije o tome kako na održiv način mogu jesti, kupovati i prodavati ribu. Među govornicima na predstavljanju kampanju bit će Ulrike Rodust, koja je tijekom rasprava o reformi ZRP -a vodila pregovore u ime Europskog parlamenta, te Maria Flachsbarth, državna tajnica iz parlamenta u njemačkom Saveznom ministarstvu hrane i poljoprivrede. Prisustovat će i predstavnici industrije, nevladine organizacije, skupine potrošača, akademici, kuhari i ostali ključni dionici. Središte aktivnosti kampanje bit će na internetu na posebno kreiranoj stranici – http://ec.europa.eu/fisheries/inseparable/en  – te na društvenim medijima uključujući Twitter (@inseparableeu) i Facebook.

 

 width=

 

Prethodni članak3,5 milijuna kuna za unapređenje pogona za proizvodnju i preradu mesa
Sljedeći članakOpćini Lupoglav 100% povrata uloženih sredstava iz IPARD -a
Gospodarski list
Gospodarski list – sve što vrijedi znati u poljoprivredi Gospodarski list najstariji je i najčitaniji hrvatski časopis za poljoprivredu, s tradicijom dugom preko 180 godina. Kroz tri stoljeća pomaže poljoprivrednicima stručnim, aktualnim i korisnim sadržajem te i danas svakih petnaest dana stiže na adrese svojih vjernih pretplatnika. Naši autori su priznati stručnjaci, znanstvenici i poljoprivrednici. Uz tiskana i online izdanja, posjeduje bogatu biblioteku knjiga pod nazivom - Obitelj i gospodarstvo, organizira razne stručne konferencije iz područja agrobiznisa, kroz društvene mreže aktivno sudjeluje u svakodnevnici ljubitelja prirode i poljoprivrede. Opravdano je najveći specijalizirani - poljoprivredni medij u regiji. Cilj Gospodarskog lista je ostao isti od prvog broja – znanjem jačati poljoprivredu i selo.