U ponedjeljak, 27. siječnja, u Međunarodnom pomorskom muzeju u Hamburgu, uz hamburškog gradonačelnika Olafa Scholza kao supredsjedatelja, povjerenica za pomorstvo i ribarstvo Maria Damanaki pokrenut će „Neodvojivu” kampanju Europske komisije za promicanje održivog ribolova diljem Europe. Kampanja je dio zahuktale reforme zajedničke ribarstvene politike koja je stupila na snagu u siječnju 2014.

Opći je cilj nove zajedničke ribarstvene politike (ZRP) održivo ribarstvo. Ta je poruka uzeta kao glavno načelo neodvojive kampanje u kojoj se europskim potrošačima i ostalim tržišnim dionicima daju praktične informacije o tome kako na održiv način mogu jesti, kupovati i prodavati ribu. Među govornicima na predstavljanju kampanju bit će Ulrike Rodust, koja je tijekom rasprava o reformi ZRP -a vodila pregovore u ime Europskog parlamenta, te Maria Flachsbarth, državna tajnica iz parlamenta u njemačkom Saveznom ministarstvu hrane i poljoprivrede. Prisustovat će i predstavnici industrije, nevladine organizacije, skupine potrošača, akademici, kuhari i ostali ključni dionici. Središte aktivnosti kampanje bit će na internetu na posebno kreiranoj stranici – http://ec.europa.eu/fisheries/inseparable/en  – te na društvenim medijima uključujući Twitter (@inseparableeu) i Facebook.

 

 

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članak3,5 milijuna kuna za unapređenje pogona za proizvodnju i preradu mesa
Sljedeći članakOpćini Lupoglav 100% povrata uloženih sredstava iz IPARD -a
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.