Tvrtka Poljocentar d.o.o. nakon 30. godina odlučila je krenuti u redizajniranje identiteta.

Na predstavljanju novog vizualnog identiteta tvrtke Poljocentar Križevci, koje je održano početkom veljače, direktor Vladimir Maksić istaknuo je:

Skupili smo se da nakon više od 30 godina promijenimo znak Poljocentra, da ga moderniziramo i razvijamo se na tržištu. Budući da idemo u neke nove djelatnosti, pojačali smo se i u nekim županijama novim komercijalistima, želimo biti prepoznatljiviji kod sadašnjih i budućih kupaca, uvodno je rekao Maksić i dodao da će planirane aktivnosti biti još više usmjerene na kupce. Poljocentar Križevci povećat će ponudu akcijskih artikala koji će biti oglašeni u letku te obuhvatiti češće promoviranje na web stranici, facebooku i instagramu. Također je u fazi uvođenja web shop kako bi ponuda bila dostupna svima diljem Lijepe naše.

Vladimir Maksić (Foto: Poljocentar)

Predstavljen je novi logotip i slogan Poljocentra. Novi vizualni identitet simbolizira poljoprivredu i građevinu. Sadrži i dalje boje Poljocentra, a to su crvena (građevina – kućica) i zelena (poljoprivreda – biljka).

Poljocentar novi logotip (Foto: Poljocentar)

Novi slogan glasi: IZABERI USPJEH! – postignite s Poljocentrom uspjeh koji ste si zamislili bilo to na poljoprivrednom ili građevinskom području.

U trendu sa suvremenim identitetima predstavljen je i Poljko.

(Foto: Poljocentar)

Poljko je u obliku prskalice i predstavlja komponentu koja se koristi kako u poljoprivredi tako i u graditeljstvu. Poljko se rodio u Poljocentru, velikom gradu vrijednih ljudi koji su bili specijalizirani za radove na zemlji i gradnju velebnih zgrada. Poljkova mama potječe iz stare loze Vinogradica koji su bili zaduženi za zaštitu loze od nametnika.

Poljkov tata pripadao je obitelji Penzlića koji su bili specijalizirani za bojanje zidova te su umjesto ruku i nogu imali kistove. Njihov sin Poljko objedinio je obje profesije i rodio se sa prskalicom kojom može oplemenjivati i liječiti sve biljke i zemlje, te bojati, premazivati i žbukati sve zidove.

Njegove sposobnosti su ujedinile stanovnike koji su bili podijeljeni na one koji rade na zemlji i one koji rade na gradilištu. On je jedini koji je mogao pomoći i služiti svima. U svojoj kutiji nosi mnoštvo preparata i alata, ali i poljoprivrednih lijekova koji su korisni svim stanovnicima Poljocentra.

Poljko je vrijedan, uvijek spreman pomoći s praktičnim savjetima, izvrstan je majstor, vješt u svim radovima na polju i gradilištu.

Najsretniji je kada radi i kada su biljke snažne i zdrave, kada je zemlja plodna te kad su kuće i zgrade čvrste i stabilne, a ljudi u njima sretni i zadovoljni.

Razumije potrebe svojih sugrađana te čim vidi problem (da li na zgradi ili na zemlji) njegov spremnik se napuni baš onim sredstvom koji je najbolje rješenje za taj problem. Prema idejama i uputama tima komercijale iz Poljocentra, vizualni identitet izradila je marketinška agencija Rasdvatri iz Zagreba.

Prethodni članak Cvijeće očaravajućeg mirisa
Sljedeći članakModerni i brzi načini gradnje kuće
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.