Javni poziv Ministarstva turizma za program „Konkurentnost turističkog gospodarstva“
POSTAVIO: EUROPSKI FONDOVI
DATUM: 28.02.2014.
Datum objave:
28.02.2014.
Javni poziv Ministarstva turizma za program „Konkurentnost turističkog gospodarstva“

Datum završetka natječaja: 15.04.2014.
Status: Otvoren
Tip sredstava: Bespovratna sredstva (darovnice)
Sektor: Turizam
Regija: Hrvatska
Budžet: 26.650.000,00 kn

Predmet programa:

Dodjela bespovratnih sredstava za podizanje konkurentnosti turističkog gospodarstva kroz ciljanu potporu ulaganjima u diversifikaciju ponude, internacionalizaciju poslovanja, održivi razvoj, inovativne i nove destinacijske turističke proizvode, korištenje novih IT i komunikacijskih tehnologija i sl., namijenjenim očuvanju radnih mjesta, novom zapošljavanju, rastu i razvoju turističkog gospodarstva.

Dijelovi Javnog poziva:

MJERA A – Povećanje standarda, kvalitete i dodatne ponude, diversifikacija poslovanja i održivi razvoj, korištenje novih tehnologija, poboljšanje socijalne uključenosti sljedećih vrsta ugostiteljskih objekata:

A1 – Hoteli: hotel, aparthotel, turističko naselje, hotel baština (heritage), pansion
A2 – Kampovi i druge vrste ugostiteljskih objekata za smještaj (kamp, kamp naselje, kampiralište, kamp odmorište i hostel)
A3 – Seljačko domaćinstvo– (OPG koje pruža ugostiteljske i /ili turističke usluge)
A4 – Objekti u domaćinstvu (soba, apartman, studio apartman, kuća za odmor, kamp u domaćinstvu)
MJERA B – Razvoj posebnih oblika turizma (Subjekti registrirani za pružanje usluga u turizmu i ugostiteljstvu)
MJERA C – Priprema projektne dokumentacije za nove investicije u turizmu
MJERA D – Internacionalizacija i međunarodna prepoznatljivost

Ciljevi:

Sukladni su s Akcijskim planovima Strategije razvoja turizma RH do 2020. godine za razvoj malog i srednjeg poduzetništva, unapređenje ponude malih obiteljskih hotela, unapređenje obiteljskog smještaja, te podizanje konkurentnosti hrvatskog turizma, kroz:

Razvoj ponude složenih/inovativnih/kreativnih turističkih proizvoda
Povećanje razine zauzetosti smještajnih kapaciteta i produljenje sezone u destinacijama
Povećanje prosječne potrošnje po danu boravka
Povećanje razine zaposlenosti i samozapošljavanja
Umrežavanje s drugim pružateljima turističkih usluga na destinacijskoj razini
Unapređenje međunarodne prepoznatljivosti
Prihvatljivi prijavitelji:

Subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge)
Seljačka domaćinstva (OPG koje pruža ugostiteljske i/ili turističke usluge)
Fizičke osobe – privatni iznajmljivači
Stopa sufinanciranja:

Intenzitet potpore je udio sredstava s kojima Ministarstvo sudjeluje u financiranju predloženog projekta i može dosegnuti do najviše 50 % ukupno opravdanih/prihvatljivih troškova Projekta, s izuzetkom potpore za Mjeru D, kod koje intenzitet potpore može biti do 100 % prihvatljivih troškova (članarine).

Prethodni članakPrivremeni načini odvodnje
Sljedeći članakPiti ili ne piti mlijeko – što je bolje?
Gospodarski list
Gospodarski list – sve što vrijedi znati u poljoprivredi Gospodarski list najstariji je i najčitaniji hrvatski časopis za poljoprivredu, s tradicijom dugom preko 180 godina. Kroz tri stoljeća pomaže poljoprivrednicima stručnim, aktualnim i korisnim sadržajem te i danas svakih petnaest dana stiže na adrese svojih vjernih pretplatnika. Naši autori su priznati stručnjaci, znanstvenici i poljoprivrednici. Uz tiskana i online izdanja, posjeduje bogatu biblioteku knjiga pod nazivom - Obitelj i gospodarstvo, organizira razne stručne konferencije iz područja agrobiznisa, kroz društvene mreže aktivno sudjeluje u svakodnevnici ljubitelja prirode i poljoprivrede. Opravdano je najveći specijalizirani - poljoprivredni medij u regiji. Cilj Gospodarskog lista je ostao isti od prvog broja – znanjem jačati poljoprivredu i selo.