Javni poziv Ministarstva turizma za program „Konkurentnost turističkog gospodarstva“
POSTAVIO: EUROPSKI FONDOVI
DATUM: 28.02.2014.
Datum objave:
28.02.2014.
Javni poziv Ministarstva turizma za program „Konkurentnost turističkog gospodarstva“

Datum završetka natječaja: 15.04.2014.
Status: Otvoren
Tip sredstava: Bespovratna sredstva (darovnice)
Sektor: Turizam
Regija: Hrvatska
Budžet: 26.650.000,00 kn

Predmet programa:

Dodjela bespovratnih sredstava za podizanje konkurentnosti turističkog gospodarstva kroz ciljanu potporu ulaganjima u diversifikaciju ponude, internacionalizaciju poslovanja, održivi razvoj, inovativne i nove destinacijske turističke proizvode, korištenje novih IT i komunikacijskih tehnologija i sl., namijenjenim očuvanju radnih mjesta, novom zapošljavanju, rastu i razvoju turističkog gospodarstva.

Dijelovi Javnog poziva:

MJERA A – Povećanje standarda, kvalitete i dodatne ponude, diversifikacija poslovanja i održivi razvoj, korištenje novih tehnologija, poboljšanje socijalne uključenosti sljedećih vrsta ugostiteljskih objekata:

A1 – Hoteli: hotel, aparthotel, turističko naselje, hotel baština (heritage), pansion
A2 – Kampovi i druge vrste ugostiteljskih objekata za smještaj (kamp, kamp naselje, kampiralište, kamp odmorište i hostel)
A3 – Seljačko domaćinstvo– (OPG koje pruža ugostiteljske i /ili turističke usluge)
A4 – Objekti u domaćinstvu (soba, apartman, studio apartman, kuća za odmor, kamp u domaćinstvu)
MJERA B – Razvoj posebnih oblika turizma (Subjekti registrirani za pružanje usluga u turizmu i ugostiteljstvu)
MJERA C – Priprema projektne dokumentacije za nove investicije u turizmu
MJERA D – Internacionalizacija i međunarodna prepoznatljivost

Ciljevi:

Sukladni su s Akcijskim planovima Strategije razvoja turizma RH do 2020. godine za razvoj malog i srednjeg poduzetništva, unapređenje ponude malih obiteljskih hotela, unapređenje obiteljskog smještaja, te podizanje konkurentnosti hrvatskog turizma, kroz:

Razvoj ponude složenih/inovativnih/kreativnih turističkih proizvoda
Povećanje razine zauzetosti smještajnih kapaciteta i produljenje sezone u destinacijama
Povećanje prosječne potrošnje po danu boravka
Povećanje razine zaposlenosti i samozapošljavanja
Umrežavanje s drugim pružateljima turističkih usluga na destinacijskoj razini
Unapređenje međunarodne prepoznatljivosti
Prihvatljivi prijavitelji:

Subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge)
Seljačka domaćinstva (OPG koje pruža ugostiteljske i/ili turističke usluge)
Fizičke osobe – privatni iznajmljivači
Stopa sufinanciranja:

Intenzitet potpore je udio sredstava s kojima Ministarstvo sudjeluje u financiranju predloženog projekta i može dosegnuti do najviše 50 % ukupno opravdanih/prihvatljivih troškova Projekta, s izuzetkom potpore za Mjeru D, kod koje intenzitet potpore može biti do 100 % prihvatljivih troškova (članarine).

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakPrivremeni načini odvodnje
Sljedeći članakPiti ili ne piti mlijeko – što je bolje?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.