Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju isplatila je prvu ratu za novih 17 projekata unutar operacije 6.3.1. “Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava”. Ukupno je do sada odobreno 864 projekata s iznosom potpore od 98,3 milijuna kuna. Ovu potporu poljoprivrednici mogu iskoristiti za cijeli niz aktivnosti kojima će unaprijediti svoje gospodarstvo,  mogu kupiti zemljište, domaće životinje, bilje, sjeme i sadni materijal, mehanizaciju i opremu (čak i rabljenu) te solarne ploče. U okviru navedene operacije poljoprivrednici mogu podizati nove nasade te izgraditi objekte za prodaju i prezentaciju vlastitih poljoprivrednih proizvoda. 

Svakom poljoprivredniku odobrava se fiksna potpora u iznosu od 15.000 eura u kunskoj protuvrijednosti, od čega 85% za svaki projekt dolazi iz EU proračuna, dok 15% dolazi iz Državnog proračuna RH.  

Svi projekti malih poljoprivrednika koje je odobrila Agencija za plaćanja mogu biti isplaćeni u 2 rate. 50% potpore korisnici mogu zatražiti odmah nakon Odluke o dodjeli sredstava čime se omogućava pokretanje aktivnosti iz poslovnog plana, a preostalih 50% potpore poljoprivrednici mogu zatražiti nakon provedenih aktivnosti iz poslovnog plana. Do sada je za pokretanje aktivnosti iz poslovnog plana poljoprivrednicima isplaćeno gotovo 23 milijuna kuna. Pregled do sada odobrenih i isplaćenih korisnika možete pogledati ovdje.  

Prethodni članakGrađevinska dozvola za stubište
Sljedeći članakOstali članci u ovom broju
Gospodarski list
Gospodarski list – sve što vrijedi znati u poljoprivredi Gospodarski list najstariji je i najčitaniji hrvatski časopis za poljoprivredu, s tradicijom dugom preko 180 godina. Kroz tri stoljeća pomaže poljoprivrednicima stručnim, aktualnim i korisnim sadržajem te i danas svakih petnaest dana stiže na adrese svojih vjernih pretplatnika. Naši autori su priznati stručnjaci, znanstvenici i poljoprivrednici. Uz tiskana i online izdanja, posjeduje bogatu biblioteku knjiga pod nazivom - Obitelj i gospodarstvo, organizira razne stručne konferencije iz područja agrobiznisa, kroz društvene mreže aktivno sudjeluje u svakodnevnici ljubitelja prirode i poljoprivrede. Opravdano je najveći specijalizirani - poljoprivredni medij u regiji. Cilj Gospodarskog lista je ostao isti od prvog broja – znanjem jačati poljoprivredu i selo.