Niti hladno vrijeme i snježne pahulje, 21.01.2019., nisu sprječile brojne okupljene ispred novog KTC centra koji su s nestrpljenjem čekali da zakorače u prodajni prostor KTC centra u koji je uloženo 6,5 milijuna eura.
Nasmijani djelatnici KTC-a zajedno s vlasnikom Ivanom Katavićem, predsjednikom Upravnog odbora KTC-a Ivicom Katavićem i njegovim zamjenikom i bratom Sinišom, karlovačkim gradonačelnikom Damirom Mandićem, gradonačelnikom Križevaca Mariom Rajnom, županom Koprivničko-križevačke županije Darkom Korenom te potpredsjednikom za trgovinu i financije u HGK-u Josipom Zaherom, srdačno su pozdravili okupljene kupce i uzvanike koji su jedva dočekali da vide najavljene akcije i degustiraju razne proizvode iz KTC trgovine. Novi KTC centar nalazi se na adresi Senjska ulica 118, Švarča, maloprodajni prostor prostire se na 1.500 četvornih metara, dok cijeli kompleks, zajedno s benzinskom postajom, restoranom te poljoljekarnom broji 4.500 četvornih metara. 
Uspješna priča već 26 godina
Kako je spomenuo Ivan Katavić, KTC je od svog osnivanja prošao mnogo razvojnih faza, no nikada nikome nisu ostali dužni. Sada broje 27 supermarketa, 15 benzinskih postaja, 21 restoran i 22 poljoljekarne u 25 gradova Hrvatske. Imali smo poseban osjećaj odgovornosti gradeći našu tvrtku, a i danas oko 1400 zaposlenih može posvjedočiti o našoj odgovornosti, spomenuo je Ivan. Ova domaća tvrtka primjer je uspješnog poslovanja, surađuje s brojnim proizvođačima iz Hrvatske te s ponosom naglašavaju da se trude u svojim trgovinama ponuditi domaće proizvode, svježe voće i povrće, meso  i dr. te tako i zaista praktično provode slogan „Kupujmo hrvatsko“. Ivica Katavić je spomenuo da su radovi trajali sedam mjeseci, planiranju i izgradnji su pristupili jako ozbiljno da zadrže likvidnost poslovanja i kvalitetu plaćanja. Gradonačelnik Karlovca je istaknuo kako su izvrsno surađivali s KTC-om prilikom ishođenja svih dozvola i izgradnje kompleksa te pohvalio ovu investiciju kojom je križevačka tvrtka obnovila dosadašnje zapušteno zemljište i zaposlila oko 50-ak stanovnika na najjužnijom KTC-ovoj lokaciji u Hrvatskoj.
Valja spomenuti kako kupci u KTC poljoljekarnama mogu od 1.2. – 30.4.2019. sudjelovati u tri kruga nagradne igre do osvajanja brojnih nagrada kojih iz godine u godinu u ovoj poznatoj tvrtki ne nedostaje. Također, u bogatom KTC asortimanu mogu se pronaći i brojni naslovi u izdanju Gospodarskog lista.
Ivan Stupnišek, mag. ing. agr. 

 

 

 

Postavi pitanje autoru klikom ovdje
Prethodni članakPrilog broja: Obnovljivi izvori energije
Sljedeći članakHrvatska dobila status zemlje slobodne od bolesti kvrgave kože goveda
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.