Danas je održan 2. AgroAdvent, Božićni sajam koji okuplja studente Agronomskog fakulteta koji se aktivno bave poljoprivredom kako bi predstavili i promovirali svoje proizvode. Prije svega riječ je o humanitarnoj akciji u kojoj se prikupljaju sredstva za pomoć potrebitima kako bi im se osigurao veseo i lijep Božić koji će zasigurno pamtiti.
   Organizatori ovog događaja su studentske udruge (IAAS i USKA) Agronomskog fakulteta, Klub studenata Agronomskog fakulteta i Studentski zbor koji su za sve posjetitelje pripremili prigodnu prodaju božićnih ukrasa, meda, vina, sireva, kolača, ulja i drugih proizvoda,  a za dobru atmosferu pobrinula će se klapa Falkuša. Ovaj događaj je i omogućio studentima da dobiju besplatan izložbeni prostor za svoje proizvode.
   Uvodnu i pozdravnu riječ imao je predsjednik Kluba studenata Agronomskog fakulteta Dino Šimunec, koji je sve nazočne srdačno pozdravio i otvorio 2. AgroAdvent na Agronomskom fakultetu.
   U kratkom intervjuu za Gospodarski list, Dino Šimunec rekao je da je najvažnija poruka ove humanitarne akcije da i studenti mogu biti svestrani, tj. dok studiraju, oni i rade ono za što uče kroz praksu, a svojim radom žele pridonijeti i u humanitarne svrhe. Naime, u sklopu sajma održava se i humanitarna akcija u kojoj se  prikupljaju sredstva kojima će se pokušati osigurati potrepštine djeci iz SOS Dječjeg sela Lekenik tako da će to sve skupa imati i jedan plemeniti cilj, naglasio je Dino Šimunec.
 Ponuda sajma uključivala je prodaju kolača, torti, vina, meda, ulja, sira i raznih biljnih pripravaka.  Tako je  Marko Kopilović, student krajobrazne arhitekture izložio hladno prešano suncokretovo ulje obiteljske tvrtke SPES PLUS. d.o.o.
   Filip Jakobović, student vinogradarstva i vinarstva izložio je vina obiteljske Vinarije Jakobović. Antonio Pavičić iz Krapinskih Toplica, apsolvent biljnih znanosti ponosno je izložio medove obiteljskog pčelarstva Pavičić. Naglasio je kako namjerava nakon studija nastaviti s dugogodišnjom obiteljskom praksom, a i krenuti u Europu na daljnje školovanje i praksu kako bi stekao dodatna iskustva.
Uz izvanrednu ponudu, studenti i studentice Agronomskog fakulteta unijeli su ljubav i toplinu u predblagdansko vrijeme i donijeli pravi smisao i čar Božića!
                      Kristina Pawelitsch, mag. ing. agr.

 

 

 



Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakMinistar Tolušić potpisao ugovore vrijedne 13 milijuna kuna s poljoprivrednim školama
Sljedeći članakZnate li što su hibridne svinje?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.